return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כוס עמאק (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
מזל טוב אחשלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

אגב, עוד שבוע נגמר לי המלווה!!!! אז ברגע שיתנו לי אוטו למרחקים קצת יותר גדולים מיבנה-רחובות-נס ציונה, נוכל לארגן מפגשון :D
Eitan E
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מזל טוב אחשלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

אגב, עוד שבוע נגמר לי המלווה!!!! אז ברגע שיתנו לי אוטו למרחקים קצת יותר גדולים מיבנה-רחובות-נס ציונה, נוכל לארגן מפגשון :D


מזל טוב אח שלו

תגידו יש מצב לאיזה מפגש באיזורים שצויינו?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Eitan E
מזל טוב אח שלו

תגידו יש מצב לאיזה מפגש באיזורים שצויינו?


על זה דיברתי
מפגש מצומצם של אנשים מהאיזור הזה.....
ומכאן נובע השם "מפגשון" :D
כמובן שאנשים מחוץ מאיזור יותר ממוזמנים לבוא, אבל הוא יתקיים באיזור הזה אז קצת יהיה להם קשה להגיע........

קיצר, אם אתה רוצה לבוא, נעדכן אותך....... אולי אפילו נפתח טרד.....
אבל סבלנות..... קודם שייגמר לי המלווה, ושאני ארכך קצת את ההורים שלי שיתנו לי אוטו לאן שאני ארצה...... הכל עניין של זמן.....
-CosmicFire-
ואיי
מזל טוב גברררררררררררררררררררררררררררררררררררר
מצטער שלא ידענו (חחח גם את שלי לא ידעו אבל לא נורא :-) אחי עכשיו אתה יכול לעשות פירסינג בלי אישור הורים :]]]]
גם משהו
סמק עם הבצפר הזה הכריחו אותי להוריד :]
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by YuVaL
Rank 1 - Symsonic (Dumonde Remix)
טראק שהרבה זמן אני לא ישכח....



אגב זה שוחרר כ
01-rank_1_-_its_up_to_you_(dumonde_remix)-qmi.mp3

לא??? :conf: :conf: :conf:
YuVaL
Rank_1-Symsonic__Dumonde_Remix-PROPER-Vinyl-2004

השחרור של
QMI
הוא
MONO...
-CosmicFire-
חחח סבבה תודה אחי
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjChook
אני לא מאמין יובל שאתה בן 16
אני אשכרא זוכר אותך 14...



חחח באתי להגיד את זה..
מזל טוב אח צעיר!
Scorchio
quote:
Originally posted by Biondo
מזל טוב

yuvi kuchi muchi

אוהב אותך למרות שעשית לי תרגיל!


אלי תעיף תחתימה הזאת כבר יחרמן
Tarantula
HAPPY B-DAY BOY :toocool: :tongue2 :tongue2 :tongue2

Sniper
מזל טוב:]
Hell_Copter
מזל טוב יובל!!!!!!

אני מבין שסוף סוף חברים שלך ארגנו שתראה ציצים אחרים משלך אה ;)
סתם אחי הכל בהומור קל שלא כבד!!

נאי מקווה שהייתה לך אחלה יום הולדת וכל זה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement