|
כוס עמאק (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
מזל טוב אחשלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D
אגב, עוד שבוע נגמר לי המלווה!!!! אז ברגע שיתנו לי אוטו למרחקים קצת יותר גדולים מיבנה-רחובות-נס ציונה, נוכל לארגן מפגשון :D |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מזל טוב אחשלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D
אגב, עוד שבוע נגמר לי המלווה!!!! אז ברגע שיתנו לי אוטו למרחקים קצת יותר גדולים מיבנה-רחובות-נס ציונה, נוכל לארגן מפגשון :D |
מזל טוב אח שלו
תגידו יש מצב לאיזה מפגש באיזורים שצויינו? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Eitan E
מזל טוב אח שלו
תגידו יש מצב לאיזה מפגש באיזורים שצויינו? |
על זה דיברתי
מפגש מצומצם של אנשים מהאיזור הזה.....
ומכאן נובע השם "מפגשון" :D
כמובן שאנשים מחוץ מאיזור יותר ממוזמנים לבוא, אבל הוא יתקיים באיזור הזה אז קצת יהיה להם קשה להגיע........
קיצר, אם אתה רוצה לבוא, נעדכן אותך....... אולי אפילו נפתח טרד.....
אבל סבלנות..... קודם שייגמר לי המלווה, ושאני ארכך קצת את ההורים שלי שיתנו לי אוטו לאן שאני ארצה...... הכל עניין של זמן..... |
|
|
| -CosmicFire- |
ואיי
מזל טוב גברררררררררררררררררררררררררררררררררררר
מצטער שלא ידענו (חחח גם את שלי לא ידעו אבל לא נורא :-) אחי עכשיו אתה יכול לעשות פירסינג בלי אישור הורים :]]]]
גם משהו
סמק עם הבצפר הזה הכריחו אותי להוריד :] |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Rank 1 - Symsonic (Dumonde Remix)
טראק שהרבה זמן אני לא ישכח....
|
אגב זה שוחרר כ
01-rank_1_-_its_up_to_you_(dumonde_remix)-qmi.mp3
לא??? :conf: :conf: :conf: |
|
|
| YuVaL |
Rank_1-Symsonic__Dumonde_Remix-PROPER-Vinyl-2004
השחרור של
QMI
הוא
MONO... |
|
|
| -CosmicFire- |
| חחח סבבה תודה אחי |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא מאמין יובל שאתה בן 16
אני אשכרא זוכר אותך 14...
|
חחח באתי להגיד את זה..
מזל טוב אח צעיר! |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Biondo
מזל טוב
yuvi kuchi muchi
אוהב אותך למרות שעשית לי תרגיל! |
אלי תעיף תחתימה הזאת כבר יחרמן |
|
|
| Tarantula |
| HAPPY B-DAY BOY :toocool: :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב יובל!!!!!!
אני מבין שסוף סוף חברים שלך ארגנו שתראה ציצים אחרים משלך אה ;)
סתם אחי הכל בהומור קל שלא כבד!!
נאי מקווה שהייתה לך אחלה יום הולדת וכל זה... |
|
|
|
|