|
Platen proper houden/maken
|
View this Thread in Original format
| [BE]FusioN`-- |
Ik zit hier nu op een enorm stoffig kot tot mijn groot spijt en 't is dus onvermijdelijk dat er stof in mijn platen kruipt. Nu heb ik wel zo'n borsteltje van newline wat het merendeel er van zou moeten houden, maar 'k vraag me toch af wat een andere 'vloeibare' manier is om echt alles er eens af te krijgen.
Ik zou wel eens ontsmettingsalcohol ofzoiets willen proberen maar wie weet maak ik mijn platen daar wel mee kapot ofzo, kheb er niet echt een idee van. Ook weet ik dat er op de site van htfr zo'n vinyl washer setje bestaat, maar als zoiets bestaat zal het wel in onze streken te vinden ook zijn neem ik aan?
Anyway, hoe houden jullie je praten kraak- en stofvrij? Liefst niet-schadelijke oplossingen ;) |
|
|
| lievez |
| u kot optijd is kuisen ;) |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by lievez
u kot optijd is kuisen ;) |
Ja da lijkt mij ook de goedkoopste en gezondste oplossing. :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
ik stofzuig elke week mijn kot grondig en ik ververs elke week mijn beddegoed enzo... als ge denkt da da een reet uitmaakt, be my guest en kom mijn kot eens stofvrij kuisen :P
vasttapijt is teh sux0r |
|
|
| Eagle` |
koop gewoon zon vinyl schoonmaak kitje
da kost amper 10 euro ofzo, en vrijwaart u platen van allerhande stof en maakt ze statisch vrij |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| waar hebt gij da van u gehaald? tis dak da nergens vind, en als da zo weinig kost, graag :) |
|
|
| Eagle` |
| heb zelf niet zon kitje maar denk wel dat je dat bij elke deftige shop waar ze tt's en andere gear verkopen wel hebben |
|
|
| Tiger777 |
voor de platenspeler en de mixer zelf kan ik eigelijk van die swiffer doekjes aanbevelen. Die werken anti-statisch en nemen het stof op van overal.
(nu ben ik precies zo'n vertegenwoordiger, JUK! :p ) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Heb me ondertussen laten wijsmaken dat ontsmettingsalcohol ook zou werken en niet schadelijk zou zijn... ruitenreiniger dito...
morgen maar eens een busje kuisproduct gaan halen en wat van die swiffer achtige doekjes. |
|
|
| Tiger777 |
| Gaat ge zo geen enorme hoeveelheid krassen maken op de plaat?? |
|
|
|
|