return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לצחוק או לבכות?
View this Thread in Original format
ronsh
האתר קלאב-טיים מודיע לנו שההרכב האמריקני שב אלינו עם סינגל חדש בשם
Beautiful Things
...
שמעו .. זה ממש ממש חדש...
עוד שנה נשמע על הרמיקסים של פוטון וקור פנג'מן..

!!!
http://clubtime.co.il


וגם מזל שבני סכנין ניצחו את בני יהודה
ונתנו קצת נחמה לירוקים שלי
YYoraYY
חחחחח

?כבר ציינתי שסצנת הקלאב טראנס בארץ היא על הפרצוף
coby
חחחחחחחח
KrazyDJs
לבכות
arik
לבכות לבכות


זה אפילו מכעיס

1000 סמיילים אבל אין סמיילי בוכה אני מוותר
Segev
תראה אין ספק שזה אחד החדשים...

חחחחחחחח :haha:
arik
quote:
Originally posted by coby
חחחחחחחח


מה זה???
מאיפה השגת את הסמיילי?

חחח
http://www.tranceaddict.com/forums/...ons/crying2.gif
DjChook
אני לא מבין על מה אתם בוכים ואני רואה בטרד הזה עוד משהו סתמי

בתכלס האתר הזה נועד לעשות חסד כמו שאנחנו רוצים לעשות עם האתר שלנו של
ILTA
אומנם הם לא מעדכנים ככ אבל לפחות הם מנסים לשמור על רמה

אתם צריכים להגיד תודה שהם בחרו בכזה שיר לשיר השבוע ולא בשיר החדש של לסגו

נקודת מחשבה...
skelz
ובכן.. תאכלס.. חן אתה צודק
אבל עדיין..

TTman
לבכות לבכות לבכות לבכות
:( :( :( :nervous: :mad:


ולעזוב את הארץץץץ
;)

-CosmicFire-
לבכות לבכות

זה פשוט בושה שאנשים שלא מבינים כותבים סתם דברים על דברים שאנשים לא מבינים
DJ_Yuval
אכן תמונות קשות:(
מתי כבר יעלה אתר ישראלי נורמלי של טראנס?! אהמ..
ILTA:mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement