|
23-01-04
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
אחי זה צריך להיות בט'רד של המסיבות
ובנימה אחרת
נראה אחלה, איפה זה בכלל
ומה??? אין רחבת אמטיוי?? |
|
|
| Gil Shwarts |
רחבת אמ טי וי??
חחח
אחי, זה שלפניי מנגן פריסטייל
אח"כ הדי ג'יי השני שמנגן שנות הגועל
ואז אני..
לא צריך רחבות :)
וצודק, פשוט שכחתי שקיים טרד כזה |
|
|
| DjChook |
פאק העיצוב הזה של הפלאש כ"כ לא יעילללל
אבל בהצלחה גיל ;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
נראה טוב
זה יוצא בול על היום שבו נגמר לי המלווה...... ואני מחפש מה לעשות עם האוטו אחרי הסיבוב המסורתי בעיר עם החברים.......
אבל לא יתנו לי אוטו עד לשם
אז שיהיה בהצלחה!!!!!! :D |
|
|
| Origin |
| ואללה בהצלחה אחי נישמע מעניין ! איפה המועדון הזה נימצא ???:conf: |
|
|
| Gil Shwarts |
לכל מי ששאל
המועדון נמצא בבאר שבע...
מועדון על
עם אנשים איכותיים שיודעים להרים מסיבות (ולשחק סנוקר - היום ביררתי חחח) |
|
|
| -CosmicFire- |
בכיף הייתי בא אם זה היה ב
23-1-07 |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
נראה טוב
זה יוצא בול על היום שבו נגמר לי המלווה...... ואני מחפש מה לעשות עם האוטו אחרי הסיבוב המסורתי בעיר עם החברים.......
אבל לא יתנו לי אוטו עד לשם
אז שיהיה בהצלחה!!!!!! :D |
פייייי יצעיירררר |
|
|
| KosmiK-G8 |
ניו יורק האוס לקהל של בני 17-18
אופטימיים אהה.??
בכל מקרה שיהיה בהצלחה גיל... מאחל לך שהקהל לא יהיה משאני מתאר לעצמי שעשוי להיות... |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה ממעיט בערכי..
מה אתה חושב שאני ינגן להם ניו יורק ניו יורק?
חחחח
זאת התאבדות..
רק להיטים אני מפיל עליהם |
|
|
|
|