return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Addiction - TA Party 28 februari!!
View this Thread in Original format
New Wave
Hallo zuiderburen!

De 28ste februari wordt door 3 leden van het Holland Forum een feest georganiseerd waarbij alleen TA-dj's zullen draaien.
We hebben bij deze editie weer 4 toppers naast elkaar kunnen zetten Deze dj's zijn niet alleen bij de Holland TA'ers bekend maar draaien al jaren voor volle zalen.

De Line up:

Verdine Bel
Leander
Eye-Riz
RV vs. Misja Helsloot

Het feest is alles behalve dan duur, de schade is maar 5 euro en bier/frisdrank kosten maar 1,20 Euro!!

Voor meer informatie kan je altijd terecht in de sticky thread van Addiction op het Holland Forum!!

Misschien is een 'TA-Belgie On Tour' een leuk plan!!

De Addiction Crew
TatanaGirl
Dank je wel voor de uitnodiging! Als er alleen TA-dj's draaien moeten ons wel geen zorgen maken over de kwaliteit van de muziek!
Hopelijk lukt het de beta's om af te zakken naar dit leuk feestje.

groetjes

TatanaGirl
Eagle`
Ik zou echt wel willen gaan maar ik denk dat de meeste Armin in ASTA willen zien. anders als enige belg tss al die boveburen. Scary man :toothless
djcresto
ik vind dat we met het beta forum iets in dezelfde aard moeten doen, lijkt me een leuk concept. Ge moet natuurlijk volk vinden om er zich achter te zetten
[BE]FusioN`--
allé eagle wanneer komde mij oppikken? ^^
Dark Apostle
quote:
Originally posted by djcresto
ik vind dat we met het beta forum iets in dezelfde aard moeten doen, lijkt me een leuk concept. Ge moet natuurlijk volk vinden om er zich achter te zetten


Kunnen wij afkomen met LoLo ;)

Ma ff serieus, om zoiets te deftig te kunnen doen moet BETA nog een beetje groeien, denk ik.
pooley
Yep met 30-40 mman zijt ge ni echt veel he :)
allé, moet er direct hoop buitenstaanders bijpakken
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement