|
Liveset Reviews (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
M.I.K.E. aka Push - Live @ Riverside Hersteld (24.06.2005)
01 Holden and Thompson - Come To Me
02 Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix)
03 Markus Schulz feat Anita Kelsey - First Time
04 Luke Fair - 34k
05 Absolute - Day Dream
06 Eluna - Servance (Original Mix)
07 Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
08 Kobbee - endless thoughts (elektrokid remix)
09 Armin vs MIKE - Pound
10 Jam & Spoon - Follow Me (Remix)
11 Purple Haze - Adrenaline
12 MIKE - Massive Motion
13 Plastic Boy - Silver Bath
14 ?
15 ?
16 Mojado feat Mr Sam - Naranja (Mr Sam Vision Mix)
17 ?
18 MIKE - Turn Out The Lights
19 Push - Strange World (2000 Remake)
20 ?
21 ?
22 ?
23 Filterheadz - Yimanya
24 Roc Project - Never (Filterheadz Remix)
25 Cohen vs Delux - Just Kick (Carl Cox Remix)
26 Perry O'Neil - Wave Force |
|
|
| BZRK |
Hij draait wel veel hetzelfde vind ik, net als Ferry Corsten. Ge kunt die hun setjes voor zondag bijna voorspellen.
Hopelijk ist nie zo.
Yimanya en Never na elkaar heb ik al in een set of 3 gezien + gehoord op Illusion. Variatie pls :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Yeah idd, Mike's sets beginnen ook zwaar voorspelbaar te geraken :nervous:
Een set zoals AIB Outdoor 2003 zou zalig zijn. Paar classics, paar hitjes van het moment, en voor de rest een hoop relatief onbekende knallers. Allé, de hitjes van een jaar of langer geleden blijven niet werken :s |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Yeah idd, Mike's sets beginnen ook zwaar voorspelbaar te geraken :nervous:
Een set zoals AIB Outdoor 2003 zou zalig zijn. Paar classics, paar hitjes van het moment, en voor de rest een hoop relatief onbekende knallers. Allé, de hitjes van een jaar of langer geleden blijven niet werken :s |
Kvind dat het in deze set nog meevalt, de helft is voorspelbaar das een feit, maar de andere helft toch weer niet.
Over Ferry deel ik ook een beetje dezelfde mening. Heb em al 4x op anderhalf jaar aan het werk gehoord en telkens was één van zen laatste nummers rock your body. En idd, veel kans is dit zondag ook weer zo. Mochten andere dj's (lees tiesto en armin) dit doen dan waren ze al lang neergehaald. |
|
|
| FUSyke |
| Ik wilde die set van M.I.K.E. ook downloaden maar hij is expired:whip: :mad: Kan iemand mij helpen? |
|
|
| Gladius |
| amai, 08 Kobbee - endless thoughts (elektrokid remix) mag hij iig zondag draaien! :crazy: |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by djcresto
M.I.K.E. aka Push - Live @ Riverside Hersteld (24.06.2005)
|
kheb die gistere ook afgehaald, ik vond em wel goed
van voorspelbaarheid kank nie veel zegge want tis et eerste M.I.K.E. setje dak hoor :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Mochten andere dj's (lees tiesto en armin) dit doen dan waren ze al lang neergehaald. |
Tiesto is een jaar lang zen sets bekans altijd met dezelfde 5 nummers begonnen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Daarom dat ik Tiesto ook neerhaal :toothless
(Echt, hij heeft Killa verkracht door het aan de grote massa te voeren die "het begin wel mooi" vond, maar "het 2de deel saai en slecht" vond. Barbarians :rolleyes: :whip: ) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by djcresto
Kvind dat het in deze set nog meevalt, de helft is voorspelbaar das een feit, maar de andere helft toch weer niet.
Over Ferry deel ik ook een beetje dezelfde mening. Heb em al 4x op anderhalf jaar aan het werk gehoord en telkens was één van zen laatste nummers rock your body. En idd, veel kans is dit zondag ook weer zo. Mochten andere dj's (lees tiesto en armin) dit doen dan waren ze al lang neergehaald. |
nogthans zen dancevalley set was toch niet zo voorspelbaar.. ik kende praktisch niets
mja is dat ook niet een beetje jullie eigen fout??? jullie kennen de tracks al lang voor dat ze ws worden uitgebracht, worden ze dan een keer in een set gespeeld is het leuk... maar 2 keer mag toch wel bijna niet want dan wordt ie voorspelbaar
alle kverdedig mike niet, ma kpeins wel dat, dat feit er mee te maken heeft dat jullie alles voorspelbaar en saai gaan vinden. trouwens nummers die je graag hoort mogen wel meerdere keren terug komen.(als ge elke week een tiesto/armin/ferry/mike set download, ga je op den duur snel uitgekeken worden op die gasten... imo) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
(Echt, hij heeft Killa verkracht door het aan de grote massa te voeren die "het begin wel mooi" vond, maar "het 2de deel saai en slecht" vond. Barbarians :rolleyes: :whip: ) |
oei ik vind da ook =) |
|
|
|
|