|
israel-europe--dilemma
|
View this Thread in Original format
| steven neil |
| wow..didnt realise you guys were in europe...can you get there on eurostar |
|
|
| Origin |
| israel is not exacly europe geographically ...but i think its in europe coz they didnt want 2 make a new local scene folder(asia)only for one contry:D |
|
|
| steven neil |
| wow man....''Israel Ownz''....you deserve your own forum....ill see what i can do... |
|
|
| Origin |
| why u'r so excited about israel :) hehe???? |
|
|
| steven neil |
| hey...im english...i like to embrace other peoples cultures...thats all...just interested i guess....just glad to know you guys are avin it just as much as us..shalom |
|
|
| eXeTik |
| עוד כמה אנשים ישאלו את זה?!:rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eXeTik
עוד כמה אנשים ישאלו את זה?!:rolleyes: |
חחחחחחח
עד שכל הפורום ידע |
|
|
| NyKoN |
לא הבנתי מה הוא רוצה...
:/ |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
לא הבנתי מה הוא רוצה...
:/ |
יענו למה ישראל משוייכת לאירופה בפורומים |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יענו למה ישראל משוייכת לאירופה בפורומים |
טוב נו זה ברור
תגידו לו שבכדורגל וכדורסל זה ככה אז החליטו שגם במוזיקה ישראל תהיה חלק מאירופה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
טוב נו זה ברור
תגידו לו שבכדורגל וכדורסל זה ככה אז החליטו שגם במוזיקה ישראל תהיה חלק מאירופה |
דוגרי מבחינה תרבותית אנחנו הרבה יותר דומים לאירופה ולשאר העולם המערבי מאשר לארצות המזרח התיכון......... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
דוגרי מבחינה תרבותית אנחנו הרבה יותר דומים לאירופה ולשאר העולם המערבי מאשר לארצות המזרח התיכון......... |
כן אבל תמיד יש הבדלים בינינו לבין התרבות המערבית..
אנחנו למשל לא אנטישמים |
|
|
|
|