|
Numarks nya CD-spelare
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
:eyes: :eyes:
Den är ju riktigt snygg. Ska bli intressant att se vad den kommer att kunna göra, samt vad priset kommer att ligga på i jämförelse med de närmaste rivalerna Pioneer, Denon, och inte att förglömma, Technics CD-spelare. |
|
|
| dj_hysterix |
| holy ! :eyes: |
|
|
| Connector |
| Jävligt sexig cd-spelare! |
|
|
| dbl |
| ser riiiiktigt niiiiiiiice ut |
|
|
| Smekbar |
| jo den såg väl nådigt gosig ut.. mums :) |
|
|
| lonne |
| Snyggaste designern, jag sett på en cd-spelare.:) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Tycker den är lite väl "space:ad" å plastig...
Knapparna nere vid CDn ser ruskigt klumpiga ut... |
|
|
| CJ InterCity |
är den inte ute än?
jag har för mig att jag såg en sådan i Ungern för 3 veckor sedan. men det kan ju varit något helt annat som bara liknade...:o |
|
|
|
|