return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Numarks nya CD-spelare
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
:eyes: :eyes:



Den är ju riktigt snygg. Ska bli intressant att se vad den kommer att kunna göra, samt vad priset kommer att ligga på i jämförelse med de närmaste rivalerna Pioneer, Denon, och inte att förglömma, Technics CD-spelare.
dj_hysterix
holy ! :eyes:
Connector
Jävligt sexig cd-spelare!
dbl
ser riiiiktigt niiiiiiiice ut
Smekbar
jo den såg väl nådigt gosig ut.. mums :)
lonne
Snyggaste designern, jag sett på en cd-spelare.:)
SWE_TRANCE
Tycker den är lite väl "space:ad" å plastig...
Knapparna nere vid CDn ser ruskigt klumpiga ut...
CJ InterCity
är den inte ute än?

jag har för mig att jag såg en sådan i Ungern för 3 veckor sedan. men det kan ju varit något helt annat som bara liknade...:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement