|
[ID&T] Pleasure Dome
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
ID&T's senaste fest.
Planerat på den 8. maj. Det äger rum i Gelredomen, Arnhem där Tiësto lirade 'In Concert' förra året. ID&T vill inte säga mer än bara att det blir en unik evenemang.
Biljetförsäljningen börjar den 1. februari.
Jag är nyfiken...
Hoppas bara att de inte börjar med 'urban' events :eek: |
|
|
| CJ InterCity |
| hur blir det med 'In Concert 2' då?? :conf: |
|
|
| ScuL |
nja .. det e inte säkert om det kommer en In Concert 2..
för att Arnhems kommun har självklart också limiter på hur många fester får äga rum i Domen. två stora ID&T fester i samma månad.. hm tror inte att de ska klara det. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Men spelar det så stor roll vart han har TIC2 egentligen? Måste det vara i Arnhem som förra året? De får gärna hyra Tipshallen här i Växjö om allt annat är bokat - jag skulle inte klaga :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Men spelar det så stor roll vart han har TIC2 egentligen? Måste det vara i Arnhem som förra året? De får gärna hyra Tipshallen här i Växjö om allt annat är bokat - jag skulle inte klaga :) |
hehehe
troligen ska ID&T inte organisera två av sådana stora events i samma månaden |
|
|
| ScuL |
Site:
http://pleasuredome.id-t.com/
Mer info kommer de att släppas nästa vecka!
I två veckor är hela sidan färdig.
Tema: Sensualitet, lyx o teater. :conf: |
|
|
| Dioxys |
| tema: beers and strippers :) |
|
|
| ScuL |
Linan släpps Mars 1.
:) |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tema: beers and strippers :) |
and orgies :D |
|
|
| ScuL |
Linan är släppt:
Benjamin Bates
Chuckie
Don Diablo
Felix da Housecat
Laidback Luke
Mauro Picotto
Michel de Heij
(inte precis vad jag hade förväntat mig..) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
(inte precis vad jag hade förväntat mig..) |
Knappast vad någon väntade sig va? Jag känner inte ens till hälften av namnen... Är detta ännu en sån där "megafest" eller är det bara en, med holländska mått mätt, vanlig fest? |
|
|
| lonne |
| Rätt nice lina om man diggar techno. Benjamin Bates är grym! |
|
|
|
|