|
uus trance demo ! Techno Buddha
|
View this Thread in Original format
| sick_boy_tommy |
Perhana, alun handclapsien jälkeen parani kuin viini vanhetessaan, lopussa meno oli jo niin hurjaa, että meinasi sienet mennä väärään kurkkuun.
Touhussa on mukavan jämerä ote, ehkä hieman lisää matalia soundeja mukaan... Paras psy-viritelmä mitä olen kuullut kenenkään ta:n kehitelleen. |
|
|
| digitalbeat666 |
no perhana, kiva että oli sentään jonku makuun, :) tuolla plattarissahan tämä tyrmättiin melkeen 50/50 mutta kyllä osa tykkäs ja osa ei.
Tämän tulee uudelle albumille joka pitäis ilmestyä tossa helmikuussa mikäli ei tuu suunnitelmiin muutoksia. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by digitalbeat666
no perhana, kiva että oli sentään jonku makuun, :) tuolla plattarissahan tämä tyrmättiin melkeen 50/50 mutta kyllä osa tykkäs ja osa ei.
Tämän tulee uudelle albumille joka pitäis ilmestyä tossa helmikuussa mikäli ei tuu suunnitelmiin muutoksia. |
Mikäs albumi se on? |
|
|
|
|