return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
uus trance demo ! Techno Buddha
View this Thread in Original format
digitalbeat666
antakaapa palautetta, onko tämä paskapökäle vai kehityskelpoinen tuotos:

lataappa tästä:
http://www.funender.com/music/downl...&mode=song_hifi
sick_boy_tommy
Perhana, alun handclapsien jälkeen parani kuin viini vanhetessaan, lopussa meno oli jo niin hurjaa, että meinasi sienet mennä väärään kurkkuun.

Touhussa on mukavan jämerä ote, ehkä hieman lisää matalia soundeja mukaan... Paras psy-viritelmä mitä olen kuullut kenenkään ta:n kehitelleen.
digitalbeat666
no perhana, kiva että oli sentään jonku makuun, :) tuolla plattarissahan tämä tyrmättiin melkeen 50/50 mutta kyllä osa tykkäs ja osa ei.
Tämän tulee uudelle albumille joka pitäis ilmestyä tossa helmikuussa mikäli ei tuu suunnitelmiin muutoksia.
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by digitalbeat666
no perhana, kiva että oli sentään jonku makuun, :) tuolla plattarissahan tämä tyrmättiin melkeen 50/50 mutta kyllä osa tykkäs ja osa ei.
Tämän tulee uudelle albumille joka pitäis ilmestyä tossa helmikuussa mikäli ei tuu suunnitelmiin muutoksia.

Mikäs albumi se on?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement