|
אני צריך עזרה מכל היוצרים פה
|
View this Thread in Original format
| djGoosh |
אני רוצה לקנות כרטיס קול כדי להתחיל ליצור מוסיקה
המליצו לי על
m-audio delta 44
למי שמכיר שיש לו
4 כניסות ו4 יציאות
כשהגעתי לחנות המוכר המליץ לי על הדבר הבא
תלחצו פה
שזה מקלדת עם 2 אוקטובות , כניסה אחת לכלי , כניסת סטיראו , כניסה למיקרופון ועוד כל מיני דברים שזה נראה מאוד נחמד
מה אתם אומרים?
והאם אתם ממליצים בכלל על כרטיסים קול אחרים או דברים דומים למקלדת למעלה? |
|
|
| s0undw4v3 |
חבר שלי בדיוק קיבל כזה שלשום וראיתי את זה...
אני מאוד ממליץ!
יש לה 8 אוקטבות (2 על קלידים, אבל אפשר לעלות ולרדת עם הכפתורים)
כרטיס קול מובנה שנותן מהירות תגובה של 10ms !!
חיבור XLR למיקרופון, ועוד כל מיני חיבורים למכשירים אחרים (חיברנו גיטרה חשמלית ועבד מצויין)...
הוא התחיל לעבוד איתה בריזן ועשה דברים מאוד יפים
קיצר זאת השקעה טובה מאוד לדעתי. |
|
|
| coby |
אתה לא צריך אתזה אחי זה סתם חרטא
תקנה כרטיס קול של אם אודיו
( לי יש audiophile )
ואז אם תצריך מקלדת תקנה אז מקלדת רגילה כי זה מעפן לפי דעתי המיני האלה.. |
|
|
| DjChook |
תשמע אני לא יודע מה הרקע שלך בקלידים אבל אם יש כזה
(יעני אורגן אורגנית פסנתר)
מהר מאד אתה תתעצבן על העובדה שזה רק 2 אוקטבות
חוץ מיזה אני לא מבין ככ העסק וגם חושב שיכלת לשים את זה בטרד של הציוד
(חן בתפקיד רועי, רק בלי הסמכות) |
|
|
| deluxe |
אחי
אם אתה כבר משקיע בכרטיס קול
תשקיע בכרטיס טוב למוסיקה
קודם כל- שיהיה לו סאונד טוב
דבר שני אני מציע לך לקנות כרטיס עם
DSP
ואז זה פחות מעמסה על המחשב
וזה יהיה לך מאוד נוח אם אי פעם תקליט שירה או תפקידים אחרים דרך הכרטיס
אני לא אומר שתוציא 6000 ש"ח על פולסר, אבל
Creamware Luna 2 (2000ש"ח)
מאוד מומלץ
ואשר להרחיב אותו בבוא היום לפולסר
אתה יכול גם כרטיסים אחרים שתומכים ב
DSP
אני חושב שאודיופיל תומך
אבל אני לא בטוח |
|
|
| djGoosh |
מה זה
DSP?
ולמה זה יעזור לי? |
|
|
| skelz |
DSP = Digital Sound Proccessing
ואין לי מושג למה זה יעזור לך
אני אישית יוצר בלי ציוד
וזה לא כזה גרוע |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by skelz
DSP = Digital Sound Proccessing
ואין לי מושג למה זה יעזור לך
אני אישית יוצר בלי ציוד
וזה לא כזה גרוע |
חברה
יש לי 5 סירים בגדלים שונים 4 כוסות קריסטל
3 כפות 3 מזלגים
2 מקלות של אוכל סיני
ו-6 גומיות נמתחות..
אתם חושבים שאני יכול ליצור עם זה משהו טוב.? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חברה
יש לי 5 סירים בגדלים שונים 4 כוסות קריסטל
3 כפות 3 מזלגים
2 מקלות של אוכל סיני
ו-6 גומיות נמתחות..
אתם חושבים שאני יכול ליצור עם זה משהו טוב.? |
עם השש גומיות אתה יכול להרכיב גיטרה, מזלגים, מקלות סיניים וכפות לפרקשיינס, ארבע כוסות קריסטל כל אחת עם כמות אחת של מים לליווי הגיטרה שלך... 4 סירים כל אחד עם כמות מים שונה לבאסים למלודיה, סיר אחד הפוך לקיק ויאללה ישך טראק... |
|
|
| DjChook |
| יש לי בירימבאו... הוא יכול להוציא שלושה צלילים |
|
|
| arik |
גם אני צריך עזרה מכל היוצרים פה
ANI LO MATZLIAC LIGMOR!!!!:D |
|
|
|
|