return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אני צריך עזרה מכל היוצרים פה
View this Thread in Original format
djGoosh
אני רוצה לקנות כרטיס קול כדי להתחיל ליצור מוסיקה
המליצו לי על
m-audio delta 44
למי שמכיר שיש לו
4 כניסות ו4 יציאות

כשהגעתי לחנות המוכר המליץ לי על הדבר הבא
תלחצו פה

שזה מקלדת עם 2 אוקטובות , כניסה אחת לכלי , כניסת סטיראו , כניסה למיקרופון ועוד כל מיני דברים שזה נראה מאוד נחמד

מה אתם אומרים?
והאם אתם ממליצים בכלל על כרטיסים קול אחרים או דברים דומים למקלדת למעלה?
s0undw4v3
חבר שלי בדיוק קיבל כזה שלשום וראיתי את זה...
אני מאוד ממליץ!

יש לה 8 אוקטבות (2 על קלידים, אבל אפשר לעלות ולרדת עם הכפתורים)
כרטיס קול מובנה שנותן מהירות תגובה של 10ms !!
חיבור XLR למיקרופון, ועוד כל מיני חיבורים למכשירים אחרים (חיברנו גיטרה חשמלית ועבד מצויין)...

הוא התחיל לעבוד איתה בריזן ועשה דברים מאוד יפים

קיצר זאת השקעה טובה מאוד לדעתי.
coby
אתה לא צריך אתזה אחי זה סתם חרטא

תקנה כרטיס קול של אם אודיו
( לי יש audiophile )

ואז אם תצריך מקלדת תקנה אז מקלדת רגילה כי זה מעפן לפי דעתי המיני האלה..
DjChook
תשמע אני לא יודע מה הרקע שלך בקלידים אבל אם יש כזה
(יעני אורגן אורגנית פסנתר)
מהר מאד אתה תתעצבן על העובדה שזה רק 2 אוקטבות

חוץ מיזה אני לא מבין ככ העסק וגם חושב שיכלת לשים את זה בטרד של הציוד

(חן בתפקיד רועי, רק בלי הסמכות)
deluxe
אחי
אם אתה כבר משקיע בכרטיס קול
תשקיע בכרטיס טוב למוסיקה
קודם כל- שיהיה לו סאונד טוב
דבר שני אני מציע לך לקנות כרטיס עם
DSP
ואז זה פחות מעמסה על המחשב
וזה יהיה לך מאוד נוח אם אי פעם תקליט שירה או תפקידים אחרים דרך הכרטיס

אני לא אומר שתוציא 6000 ש"ח על פולסר, אבל
Creamware Luna 2 (2000ש"ח)
מאוד מומלץ
ואשר להרחיב אותו בבוא היום לפולסר
אתה יכול גם כרטיסים אחרים שתומכים ב
DSP
אני חושב שאודיופיל תומך
אבל אני לא בטוח
ADiSH
האודיופיל תומך..
djGoosh
מה זה
DSP?
ולמה זה יעזור לי?
skelz
DSP = Digital Sound Proccessing

ואין לי מושג למה זה יעזור לך
אני אישית יוצר בלי ציוד
וזה לא כזה גרוע
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by skelz
DSP = Digital Sound Proccessing

ואין לי מושג למה זה יעזור לך
אני אישית יוצר בלי ציוד
וזה לא כזה גרוע


חברה
יש לי 5 סירים בגדלים שונים 4 כוסות קריסטל
3 כפות 3 מזלגים
2 מקלות של אוכל סיני
ו-6 גומיות נמתחות..
אתם חושבים שאני יכול ליצור עם זה משהו טוב.?
Vortex_SA
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חברה
יש לי 5 סירים בגדלים שונים 4 כוסות קריסטל
3 כפות 3 מזלגים
2 מקלות של אוכל סיני
ו-6 גומיות נמתחות..
אתם חושבים שאני יכול ליצור עם זה משהו טוב.?


עם השש גומיות אתה יכול להרכיב גיטרה, מזלגים, מקלות סיניים וכפות לפרקשיינס, ארבע כוסות קריסטל כל אחת עם כמות אחת של מים לליווי הגיטרה שלך... 4 סירים כל אחד עם כמות מים שונה לבאסים למלודיה, סיר אחד הפוך לקיק ויאללה ישך טראק...

DjChook
יש לי בירימבאו... הוא יכול להוציא שלושה צלילים
arik
גם אני צריך עזרה מכל היוצרים פה



ANI LO MATZLIAC LIGMOR!!!!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement