return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
DJ Dave Lambert (MINIMALISTIX) new trance mix online
View this Thread in Original format
DJDaveLambert
Hi All,

Just to let you know that I got a new TRANCE mix online which was recorded 5/12/2003 warming up for TIESTO @ VERSUZ (www.versuz.be )

CHECK OUT this 80min DJ set:
www.djdavelambert.com (music)

Ps. If you think this message is "Spam"...don't open the link....just as simple as that :-)
Gladius
allé tis goe vor ene keer
CygnusX
Hoi Dave, welkom op ons forum :)
Ge moogt hier nl spreken hoor ;)

Merci voor het setje, heb je een tracklist?
Tiger777
quote:
Total Posts: 1 (0.03 posts per day)

die zien we dus niet meer terug :D
Nabistai
quote:
Originally posted by DJDaveLambert
Ps. If you think this message is "Spam"...don't open the link....just as simple as that :-)

simpel simpel, arrogante **** :p
Miss Z
quote:
Originally posted by DJDaveLambert
Hi All,

Just to let you know that I got a new TRANCE mix online which was recorded 5/12/2003 warming up for TIESTO @ VERSUZ (www.versuz.be )

CHECK OUT this 80min DJ set:
www.djdavelambert.com (music)

whaaaa spammmmm!!!! banne die dave! :tongue2

just kidding :) (btw we wisten toch allang da die set op zijn siteke stond? :conf: of nie?)
emma
dave is goed :)

ja, zehra om eerlijk te zijn, ik wist het nog niet ...
maar jij weet dan ook ALLES he :tongue2
pooley
Ik weet nog meer !
[BE]FusioN`--
is het normaal da ik geen .wax files kan afspelen?
pooley
wax on, wax off, wax on, wax off !

kirstolas
Heel leuke mix, weet er soms iemand de titel van het liedje rond de 56ste min net na ATRC?
TatanaGirl
Emma, ik wist ook niet dat die daar stond dus ge zijt niet de enige die dat niet wist :) Ik vind het wel een heerlijke set. Als er iemand alle tracks heeft kunnen id-en, kan die dan die lijst eens posten? Ik ben aan het proberen om mijn id-skills wat te verbeteren :)

Groetjes

TatanaGirl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement