return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
april 17th Amsterdam
View this Thread in Original format
technics1210
I know it is quite far ahead but does any1 know of any good trance events or good djs playing at this date, clubs with dj listings would be appreciated, xl has been recommended to me. thanks people
jp
P a r t i e s

C l u b s
jp
Dat klopt inderdaad, LOL! :wtf:
AlFerox
quote:
Originally posted by FunkySimon
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=52117


wat is dit nou weer voor onzin dude?? dat vraagt die toch helemaal niet!

het is toch hartstikke onoverzichtelijk om allerlei verschillende vragen in 1 thread te stellen?? en alsof iedereen die foreign-thread leest. :S

bovendien is het ook niet zo dat ta een onoverzichtelijk zooitje is door ál die threads die er dagelijks geopend worden. :rolleyes:

je kan die gast toch op een normale manier antwoord geven? ik denk dat jij het ook op prijs zou stellen als je gewoon antwoord krijgt wanneer je iets vraagt in een wildvreemd land.
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
wat is dit nou weer voor onzin dude?? dat vraagt die toch helemaal niet!

het is toch hartstikke onoverzichtelijk om allerlei verschillende vragen in 1 thread te stellen?? en alsof iedereen die foreign-thread leest. :S

bovendien is het ook niet zo dat ta een onoverzichtelijk zooitje is door ál die threads die er dagelijks geopend worden. :rolleyes:

je kan die gast toch op een normale manier antwoord geven? ik denk dat jij het ook op prijs zou stellen als je gewoon antwoord krijgt wanneer je iets vraagt in een wildvreemd land.



Alferox, daar hebben we die thread toch voor gemaakt?
En er wordt toch ook antwoord gegeven verder door te verwijzen naar PF? Sorry, maar dit gebeurt al EEEEEUWEN zo, en die thread is er neit voor niets. Weet niet waarom dat hele verhaal dan van je komt, maar het is niet meer dan normaal dat dit gebeurt. Die thread is er duidelijk, en mensen LEZEN gewoon totaal niet.
Chicane
*BURP*

Hij is nog niet closed, kan ik mooie effe +1 scoren hier :D


mowehahahhaha
MaGiK54
quote:
Originally posted by FunkySimon
ja inderdaad, hij zoekt een hotel daarvan staan er tig op die eerste pagina van die thread en hij zoekt feesten en daar van staan er ook een hele zooi in die andere draad, tis toch beetje nutteloos om dan al die links en uitleg nog een keer te geven..:rolleyes:


Zo wie zo commentaar op ons leveren is een beetje kansloos, aangezien de mensen die commentaar leveren ook altijd zo behulpzaam zijn om de buitenlandse TA'ers te helpen :rolleyes: Dus als Alferox zich geroepen voelt al de buitenlandse vragen te beantwoorden, doop ik hem hierbij tot officiele foreign-TA helper :rolleyes:
AlFerox
quote:
Originally posted by MaGiK54
Zo wie zo commentaar op ons leveren is een beetje kansloos, aangezien de mensen die commentaar leveren ook altijd zo behulpzaam zijn om de buitenlandse TA'ers te helpen :rolleyes: Dus als Alferox zich geroepen voelt al de buitenlandse vragen te beantwoorden, doop ik hem hierbij tot officiele foreign-TA helper :rolleyes:


jullie zijn de trenserts, ik niet.

alsof ik weet wat er voor trens-feesten zijn die dag :rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
jullie zijn de trenserts, ik niet.

alsof ik weet wat er voor trens-feesten zijn die dag :rolleyes:


LoL :D
New Wave
quote:
Originally posted by AlFerox

alsof ik weet wat er voor trens-feesten zijn die dag :rolleyes:


Ja, en daarom staat er een link naar de thread waar alles wel staat. :)
Snap niet waarom je zo aan het piepen bent, zit je in een dip ofzo :)?

AlFerox
quote:
Originally posted by New Wave
Ja, en daarom staat er een link naar de thread waar alles wel staat. :)
Snap niet waarom je zo aan het piepen bent, zit je in een dip ofzo :)?


nee hoor, ik stoorde me slechts aan het selectieve gebrek aan behulpzaamheid. zoals dat eerder in de thread van vinyl boy ook al het geval was.

maar blijkbaar is dat de omgangsvorm hier op dit forum.

nouja, prima :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
nee hoor, ik stoorde me slechts aan het selectieve gebrek aan behulpzaamheid. zoals dat eerder in de thread van vinyl boy ook al het geval was.

maar blijkbaar is dat de omgangsvorm hier op dit forum.

nouja, prima :)


Mjah ,daar ben ik het wel mee eens, dat sommige omgangsvormen wel eens wat verbeterd mogen worden hier. Ook het taalgebruik met leestekens etc :) Maar met buitenlandse TA's op het forum is gewoon zo'n thread nodig. Soort inburgeringscursus :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement