|
Tiësto op Pinkpop?
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
Vanmiddag vertelde Wessel van Diepen tijdens de Top 40 op 538 dat Tiësto Pinkpop dit jaar af zou gaan sluiten. Het lijkt me sterk dat dat zo is, omdat Muse al is aangekondigd als afsluiter. Het is alleen misschien niet zo ondenkbaar dat hij er gaat draaien of één avond afsluit.
Ik vind het wel leuk voor hem. Eerder al Lowlands en nu dus Pinkpop. |
|
|
| basvh |
| pinkpop is toch meerdere dagen? ben niet helemaal thuis in die gitaar herrie feesten :D . maar hij zou toch bijv dag 1 kunnen afsluiten? |
|
|
| magrec |
| er zijn nog 2 andere dagen waar op hij kan afsluiten hoor ;) |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by basvh
pinkpop is toch meerdere dagen? ben niet helemaal thuis in die gitaar herrie feesten :D . maar hij zou toch bijv dag 1 kunnen afsluiten? |
| quote: | Originally posted by magrec
er zijn nog 2 andere dagen waar op hij kan afsluiten hoor ;) |
Dat staat ook in m'n eerste post dat 'ie één avond zou kunnen afsluiten ;) Wessel van Diepen zei alleen dat Tiësto Pinkpop zou afsluiten, terwijl Muse dat al gaat doen. Vandaar... |
|
|
| Ding Chavez |
| Waarom dan Tiësto??? Ik kan een hele lijst Dj's bedenken die qua stijl veel beter bij het pinkpop publiek zouden passen. Het zal wel z'n algemene populariteit zijn, Tiësto wordt blijkbaar gezien de dj der dj's ofzo :conf: |
|
|
| MaGiK54 |
Tiesto @ Pinkpop :confused:
Verleden jaar was pinkpop niet uitverkocht, dus proberen ze waarschijnlijk mee te liften op de populariteit van Tijske ofzo. Maar als dit echt zo is begrijp ik het niet. Tiesto is nou niet echt een Pinkpop artiest lijkt mij zo. Maar ja het zal wel weer aan mij liggen. |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Tiesto @ Pinkpop :confused:
Verleden jaar was pinkpop niet uitverkocht, dus proberen ze waarschijnlijk mee te liften op de populariteit van Tijske ofzo. Maar als dit echt zo is begrijp ik het niet. Tiesto is nou niet echt een Pinkpop artiest lijkt mij zo. Maar ja het zal wel weer aan mij liggen. |
Over dat het verleden jaar niet was uitverkocht, geen wonder met zo'n line-up! Alle grote festivals die er vlak bij vallen (rock am ring, wrechter, roskilde) hadden colplay/metallica/iron maiden en nog meer leuke bands. Pinkpop viel daarbij in het niets (hoewel queens of the stone age wel leuk was)
Faithless of underworld zou een betere afsluiter zijn, tiesto kan daar wel een ste neerzetten, mensen willen toch feesten, maar ja, ik zou liever underworld of faithless zien dan tiesto (hoewel dit natuurlijk ook nie slecht is)
Het liefst wil ik gewoon goeie rockbands, en wat grote namen. |
|
|
| Duke2003 |
| als ze coldplay zouden boeken zou ik n kaartje kopen |
|
|
| Stephan |
Volgens mij is het ook nog zo dat er meerdere podia's zijn. Dus zou hij in theorie op dezelfde dag kunnen afsluiten als Muse.
Kan naturijk ook op een andere dag omdat het meerdere dagen is :tongue2 |
|
|
| Flippe |
Ìk vind ook dat ze beter een andere DJ hadden kunnen doen!
Tiesto past niet egt op Pink Pop! |
|
|
| Gotcha85 |
mja dit slaat compleet nergens op.. trance hoort gewoon niet thuis op pinkPOP
Zet dr dan een Junkie XL neer ofzo, dat vinde die rockers over t algemeen nog wel gaaf |
|
|
| Valhalla |
thij$ op pinkpop....
krijg je een overload aan breezahs daaro... groep in de genre massive attack/faithless zou een veel betere afsluiter zijn
erg jammer, aan trance festivals genoeg dus waarom ook nog een soort trance act toevoegen aan een meer alternative festival (zelfde op lowlands) |
|
|
|
|