|
מזל טוב לגל
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
מזל טוב
סגרת 20 גבר...
אתה
גבר גבר
חחחח
שיהיה אושר ועושר המון בריאות והצלחה בכל אשר תעשה בחיים
;) |
|
|
| KosmiK-G8 |
מזל טוב גל
מי יתן ויום אחד באמת תסע באאודי טי טי (או שעד אז יהיה כבר דגם בן זונה אחר) |
|
|
| -CosmicFire- |
מזל טוב גברררררררררררררררררררררר
אם אתה רוצה טיטי אני יכול לסדר לך משהו (לא מבטיח משהו קנוי אבל עדיין) |
|
|
| nFaivel |
אממ יש לי הצעה.. שפותחים טרד מזל טוב לכתוב גם את הניק
למה אין לי מושג מיזה גל:D
אבללל בכלל זאתתתת
מזללל טוב אחי חחח:D |
|
|
| LA© |
מ-ז-ל ט-ו-ב מאמי!
עד 100 כמו 20!!! מקווה שאתה נהנה היום מאוד מאוד מאוד!
ועושה כו-כך הרבה כייף!
Love you baby!
:tongue2 |
|
|
| TTman |
תודה לכולם
באמת תודה, אוהב אותכם
מאמי שלי, תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה
*IN LOVE !* |
|
|
| arik |
MAZAL TOVVVVVV!!!!
עד 120!!!
הופה היי
הופה הייי
הופה הייי הייי הייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| NyKoN |
קוסמיק פייר יא קרימינל
מזל"ט אחי |
|
|
| Segev |
| מזל טוב אח שלי עד 120!!! |
|
|
|
|