return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Platenwinkels in Vlaanderen
View this Thread in Original format
Olju
Weet er iemand waar ik goeie en nieuwe trance-vinylplaten kan kopen?

(geen online stores)

Ik wil een platencollectie beginnen.
:D ;)
[BE]FusioN`--
www.2dance-recordstore.com
FredNova
Sound-Station Hasselt = the place 2 be!

check my collection @ www.mytrance.be => vinyl
Tiger777
Ik raad den 2Dance ook aan...wel redelijk duur, maar groot en deftig aanbod. Verder hebt ge de extra zone in brussel. Goeikoper, maar ge moet chance hebben da ze goed spul in huis hebben. Tegenwoordig valt er niet over te klagen.
Yellow Cab in aalst. Ga daar NOOIT! Duur en slecht!
(ben er dus maar 1 keer geweest)
super-styleR
Hasselt:

- Soundstation
- MVC
- JJ records
Gladius
vrij kleine winkel in deurne (onder game mania)
Herentalsebaan 372
emma
quote:
Originally posted by Gladius
vrij kleine winkel in deurne (onder game mania)
Herentalsebaan 372


is da die winkel van YDR ?

en ik had percies ergens opgevangen dat M.I.K.E. ook ergens een platenzaak had... is da waar???

*** edit => het is niet waar, ik had weer ni goe geluisterd, het was MIKE die in de winkel van YDR was, dus ni in zijnen eigen winkel :stongue: ***
pooley
Dat zou dan wel geweten zijn, ik heb er zelfs nog nooit over gehoord.

In antwerpen zijn ook een paar platenwinkels nee?
Meltos
Zoals Fred ok al zei, SOUND-STATION (Haaselt) is echt wel the place 2 be :D :D Ze hebbe direct de nieuwe tranceplate in stock en iet bestelle is ginder echt wel geen probleem zene :) En't belangrijkste van al vin'k ok wel de service en die is echt DIK inorde :D ;)

Voila, ik peins da Sound-Station aan kop sta :stongue: :D
super-styleR
quote:
Originally posted by Meltos
Zoals Fred ok al zei, SOUND-STATION (Haaselt) is echt wel the place 2 be :D :D Ze hebbe direct de nieuwe tranceplate in stock en iet bestelle is ginder echt wel geen probleem zene :) En't belangrijkste van al vin'k ok wel de service en die is echt DIK inorde :D ;)

Voila, ik peins da Sound-Station aan kop sta :stongue: :D


idd:D

Olju
Bedankt iedereen voor de suggesties!

Ben wel verrast dat er geen goeie winkels in Antwerpen zijn eigenlijk.

En ja inderdaad, ben vandaag naar de Yellow Cab in Aalst geweest: amai zo slecht, en zo duur!!! :whip:
Tiger777
Zijt ge dan toch tegen mijn advies is daarnaartoe geweest??? :whip: :whip: :whip: ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement