return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
hello....
View this Thread in Original format
BTG
i wish i could live here.

thats all i have to say.

until next time.

btg.
arjen
:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by arjen
:D



Hij is terug, als junior, whaoaoaoaoaoaoa. Welkom terug man, ik hoorde dat je gebanned was. Hoe wat en waarom ?
Chicane
Pepernoten
moogwai
quote:
Originally posted by MaGiK54
Hij is terug, als junior, whaoaoaoaoaoaoa. Welkom terug man, ik hoorde dat je gebanned was. Hoe wat en waarom ?


hehe ja.. niet eens gemerkt. Vond het al zo rustig :)
arjen
quote:
Originally posted by MaGiK54
Hij is terug, als junior, whaoaoaoaoaoaoa. Welkom terug man, ik hoorde dat je gebanned was. Hoe wat en waarom ?


5 weken geleden door Ste, dezelfde die eerst aph2002 bannde, omdat ik een filmpje postte in de humour met een autoongeluk waarin iemand doodging...
Het was een smaenloop van dingen omdat ik wel eerder spamde e.d..
Maarja ik had dus wel geen kans om mijn veranderingen te laten zien, die ik had gezgd in de 'arj1o1 deprecation thread'.

Dus ik dacht laat ik me maar opnieuw registreren. :D

Btw, voortaan met hoofdletters, punten en komma's (spel- en interpunctie-fouten onder voorbehoud).
MaGiK54
quote:
Originally posted by arjen
5 weken geleden door Ste, dezelfde die eerst aph2002 bannde, omdat ik een filmpje postte in de humour met een autoongeluk waarin iemand doodging...
Het was een smaenloop van dingen omdat ik wel eerder spamde e.d..
Maarja ik had dus wel geen kans om mijn veranderingen te laten zien, die ik had gezgd in de 'arj1o1 deprecation thread'.

Dus ik dacht laat ik me maar opnieuw registreren. :D

Btw, voortaan met hoofdletters, punten en komma's (spel- en interpunctie-fouten onder voorbehoud).


Ste is gewoon een ongelofelijke Engelse Dildo.
Asperge
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ste is gewoon een ongelofelijke Engelse Dildo.


Ste is idd een zak, altijd maar NLTA's bannen waar ie kan:whip:
Chicane
Laten we de Ste depreciation thread opstarten dan :)
TranceFool
quote:
Originally posted by Chicane
Laten we de Ste depreciation thread opstarten dan :)

Ja, doe jij dat dan ff :p

jp
I have no problem with him whatsoever, but if he's really bugging my fellow countrymen I consider that childish.

We should all try to be friends, because we share the same interests.

If you have problems with a mod, first try to solve it by getting in contact with that particular person. When nothing helps you can always send a complaint to Swamper, right?

On-Topic: Canada isn't that bad as well, only a bit cold at times ;)
Lots of Dutch families moved to Toronto and Calgary the past decades.

Hey, Canadians liberated most parts of Holland during WWII, so you're pretty cool :toothless
tijs08
quote:
Originally posted by BTG
i wish i could live here.

thats all i have to say.

until next time.

btg.


too bad you live in Canada man! ;)

haha its just life, i know it sucks.. maybe thereīs a high bridge or building in your neighbourhood.. i would say jump! I donīt think it will work.. but it would stop you from posting in our forum again! :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement