return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
DJ-installatie kopen: Waar? (pg. 2)
View this Thread in Original format
pooley
Welke winkel btw?

En ik ga morgen een koptelefoon kopen, in Brussel ergens maar ik zou niet weten waar.
In de Frac zag is senn's hangen maar Fnac is dan weer #@| duur.

Iemand een ideetje?
[BE]FusioN`--
KOOPT U NE SONY MVDDRRDSFDSQ 700 OMFG8118!!

KOSTMAAR 800 EURO OMFG881!!!

stanton djpro2000s en kben er gelukkig mee, voor een schoon prijske... en tiesto ook blijkbaar ;f
Miss Z
quote:
Originally posted by Tiger777
De ziekte verspreidt zich...
En ene keer dat ge draaitafels hebt, is het leven voor altijd veranderd. NOOIT zult ge nog geld teveel uitgeven, ALTIJD elken euro 3 keer opdraaien... Gierigheid zal jullie deel worden!!!
:p

:nervous: kheb nu al geld tekort... beter afzien van dat vinyl-ideetje? :conf:

neeeh toch niet :D (me is van plan weer werk te zoeke na de examens...)
Tiger777
quote:
Originally posted by Miss Z
(me is van plan weer werk te zoeke na de examens...)

Jah, ik was da ook... :)

Haja, ik heb juist gezien voor de mensen die een draaitafel willen kopen:

een Acura (onder een andere naam weliswaar) voor 370€!
http://www.orbit-dj.com/scripts/pro...p?ProductID=662
pooley
_winkels_ in brusssel iemand met goeie koptelefoons?

Tis dus voor morgen
TatanaGirl
Ik denk dat ik, als ik een beetje rijker ben, in de soundstation ga kijken. Daar vallen de prijzen goed mee! Maar eerst moet ik keihard gaan werken in de krokusvakantie :( Ik ben me nu al aan het verheugen om mijn eerste vinyl te kopen en te draaien :)

Groetjes

TatanaGirl
[BE]FusioN`--
Die vinylverslaving moogt ge allemaal heel serieus nemen hoor :)
Nuja ik weet niet hoeveel zakgeld jullie krijgen enzo, maar ge moogter van uit gaan dat ge vaak ZO veel zin gaat hebben om platen te kopen dat ge der echt niet meer door gaat buiten komen. Tenzij ge van uw hart een steen kunt maken en weer maar es nen hoop goeie platen kunt laten liggen...

nuja, ik leef hier soms een week in leuven met 15 euro voor eten en drank, enkel en alleen omdat ik dan twee plaatjes meer kan gaan kopen... simpel voorbeeldje :P
pooley
Nog geen koptelefoon genomen.
Ben wel ff i nde Fnac geweest en der warne 5-10 soorten senn's maar kwist echt ni wat nemen dus mr uigesteld.
Beetje info opzoeken zodat ik een goeie kan kopen.
Kheb toch nog tijd tot donderdag ofzo :)
basd
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Die vinylverslaving moogt ge allemaal heel serieus nemen hoor :)

Dat zou ik inderdaad maar doen ja, het is geen goedkope hobby..

En doe alsjeblieft niet net als ik: veel platen van een bepaalde stijl gaan kopen en er dan achter komen dat dat toch niet is wat je wil gaan draaien.. Kost nog eens extra veel geld :)
Tiger777
quote:
Originally posted by pooley
Nog geen koptelefoon genomen.
Ben wel ff i nde Fnac geweest en der warne 5-10 soorten senn's maar kwist echt ni wat nemen dus mr uigesteld.
Beetje info opzoeken zodat ik een goeie kan kopen.
Kheb toch nog tijd tot donderdag ofzo :)

Deze kan ik krijgen voor 69€. De DJ PRO 2000s van stanton. Volgens dre van newline heel goed. Maandag ben ik in brussel (kom wa geld uitgeven aan plaatjes en koptelefoon of naald, ik weet nog ni), goesting om iets af te spreke?

pooley
van waar edde die gehaald?
Kzou em vroeger wille nhebben omdat ik woensdag alles hier verwacht :)
Tiger777
Ik heb der zelf nog gene he, ik dacht eraan zo eentje te kopen. Maandag ben ik vrij, maandagmorgen om preciezer te zijn :)
Ma als ge zelf al wilt gaan zien, bij ADS concert in de Zuidlaan (#169)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement