|
Aventura - Obsesión
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
| Dit liedje is zo verschrikkelijk catchy :whip: |
|
|
| Duke2003 |
hahaha dat :whip: ding laadde eerst niet, echt zo van: gadverdamme heeft die gast geen smaakk????? gelukkig laadde hij toen alsnog :p khad zelfs al wat getypt maar toen zag ik t ineens.
sorry ben in n vage mood |
|
|
| Jappio |
lol heb hier wel mooie herinneringen bij hoor :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jappio
lol heb hier wel mooie herinneringen bij hoor :D |
vrouwen worden geil van dat nummer :D
(maar tis echt een boutnummer) |
|
|
| MaGiK54 |
| Moet zelf altijd aan me vakantie in Mexico denken als ik dit nummer hoor :D |
|
|
| moogwai |
:conf: :conf:
Ik zou niet weten over welk nummer jullie het nu precies hebben, Aventura - Obsesión zegt mij helemaal niks als titel? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by moogwai
:conf: :conf:
Ik zou niet weten over welk nummer jullie het nu precies hebben, Aventura - Obsesión zegt mij helemaal niks als titel? |
Das dat Spaanstalige duet, dat nu in de top 40 staat (tis dus geen trance). |
|
|
| Duke2003 |
| nee trance is het zeker niet |
|
|
| ambs |
het is bachata ;)
En ik vind het nummer super leuk! doet me denken aan curacao en aan m'n ex hehehehe :p |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by moogwai
:conf: :conf:
Ik zou niet weten over welk nummer jullie het nu precies hebben, Aventura - Obsesión zegt mij helemaal niks als titel? |
Idem :D
Ik moet toch iets minder Veronica luisteren, of juist niet... |
|
|
| moogwai |
| Volgens mij heb ik dit Latino duet vandaag gehoord op radio 3 tijdens mijn werk, niks voor mij dus :) |
|
|
|
|