return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
För alla hardstyle älskare
View this Thread in Original format
ScuL
Jag håller på med att bygga ett nytt Hardstyle forum som är flerspråkig. Alltså allmäna delen är Engelsk men det finns också ett Svenskt subforum :)

Hoppas att jag får göra lite reklam här :p

Det är inte färdig än, men redan användbar och tyvärr fortfarande lite tomt. Men vad vill man efter bara några timmer online. ;)

Jag försöker iaf att bygga en trevlig ny community och hoppas att så många Svenska hardstyle älskare som möjligt kommer att vara med!

Vi ses kanske på forumet och annars självklart här
http://www.scul.net/forum

Hälsningar
//ScuL
MojjMojj
Låter soft, ska lätt glida förbi där :)

Glorie borde ju bli skitglad :D
St_Andrew
hehehe, inte för att jag e största hardstyle freaket, men jag e iaf medlem :D
NooN
Och eftersom jag är ett ganska stort hardstylefreak så går jag med nu på direkten :D
Nyx
reggad ;)
TrancE_GyLLe
Hardstyle är bra...
Im there..:)
jeremy1984
Reggad o redo för lite liv där inne :p
ScuL
quote:
Originally posted by jeremy1984
Reggad o redo för lite liv där inne :p


Det kommer så smångingom :p
Inte så lätt att bara 'fylla' ett helt forum ;)

Väntar också lite på Glorie .. Hon är i Örebro nu tror jag :D
Mystoz
räkna med mej...:)
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
Väntar också lite på Glorie .. Hon är i Örebro nu tror jag :D


hehe :) snyggt forum! har du gjort det martijn? ehhh? coolt!!!
reggat mig nu. tror inte jag kommer hänga där dock... blir för mycke ;) är mer stödmedlem..kommer nog skriva ibland (hehe) men hmmm... gilla du inte screamer hardstyle-forumet M? ditt e ju numer värsta konkurrentforumet till hans!

förresten! Orange e på modet nu ;) hehehe

(ligger i tiden, ser jag) :p

ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
hehe :) snyggt forum! har du gjort det martijn? ehhh? coolt!!!
reggat mig nu. tror inte jag kommer hänga där dock... blir för mycke ;) är mer stödmedlem..kommer nog skriva ibland (hehe) men hmmm... gilla du inte screamer hardstyle-forumet M? ditt e ju numer värsta konkurrentforumet till hans!

förresten! Orange e på modet nu ;) hehehe

(ligger i tiden, ser jag) :p


jaha.. väl jag hoppas att du kan kolla in där då och då för att det verkligen saknar ett svenskt hardstyle (sub)forum också.
här och på TC passar det inte precis.... det betyder inte att jag ska aldrig posta hardstyle saker här, men lite mindre.
och vi kan göra mer detaljerade diskussioner på mitt forum ;)

om screamer... nja. jag blev lite arg åt honom. hans forum verkar va så kommunistiskt som en tredjevärlds bananrepublik. han tar bort trådar som innehåller kritik emot hans forum eller sina reglar, han har idiotiska reglar angående direktlänkor ..

och jag har ju vunnit en tävling men han vill inte skicka mig priset för att vi har olika åsikter om nån dumm ämne :(
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
det betyder inte att jag ska aldrig posta hardstyle saker här, men lite mindre


:) du måste bara posta mixarna dina!

quote:

och jag har ju vunnit en tävling men han vill inte skicka mig priset för att vi har olika åsikter om nån dumm ämne :(


va? vilken elaking. Omogen verkar han vara också. Då bojkottar jag härmed screamers forum. :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement