return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
U2
View this Thread in Original format
Muppet
Weet het is geen trance maar wil gewoon weten want jullie ervan vinden??? ben gister naar een concert van hun geweest en het was GEWELLDIG(wat een show,met licht al echt mooi gedaan)en kelis was in het voorprogramma(ze werd helemaal uitgefloten toen ze nirvana-smells like teen spirit coverde was echt slecht,ze speelde zelfs de accoorde fout)

Maar ja ik zal ook volgende week minder gaan posten(eigelijk zal er bijna niet zijn er is nu bij ons jeugdweek(en ik ga leiding spelen, 's avonds zuipen)

Greetz Muppet
rellivisit
De trance remix op new years day van ferry corsten is wel ok. Of was dat niet de vraag? :D :D :D :D
Muppet
quote:
Originally posted by rellivisit
De trance remix op new years day van ferry corsten is wel ok. Of was dat niet de vraag? :D :D :D :D


Eigelijk niet:rolleyes: Bedoelde gewoon U2 hun muziek

Greetz Muppet
moogwai
Vind U2 wel een van betere groupen op deze aarde.... ik heb geen albums van U2 maar als er een nummer van hun op de radio komt vind ik het altijd wel ok.

En de Ferry Corsten Remix van New Years Day is geweldig en ook Armin van Buuren gaat (heeft) U2 remixen.
Blik
Paul van Dijk heeft Elevation gemixed van U2, nou, dat is geen aanrader, wat een saai klotenummer was dat

maar ik vind U2 ook wel OK
basvh
ik vind het niet echt een goede groep niet dat ik niet van rock houd maar ik vind rock muziek zoals Queen en Guns N Rozes veel beeter.
Eye-Riz
Ik vind U2 erg goed, vooral hun oude albums.
Als je het over U2 en New Year's Day hebt, luister dan eens naar de mix van Hybrid, DIE is tenminste echt geremixed, daar is echt iets anders van gemaakt.
Vind dat veel mensen niet kunnen remixen en vaak doen ze het voor het geld. En dat kun je horen, want vaak voegen die remixen niet iets toe, en ze worden er niet mooier op. Laat ze lekker ergens anders met hun keyboardje aan de slag gaan...
rellivisit
quote:
Originally posted by Muppet


Eigelijk niet:rolleyes: Bedoelde gewoon U2 hun muziek

Greetz Muppet


Ow, haha gna gna. U2 is wel ok en op een concert helemaal. Bono ten top!
Jukx
quote:
Originally posted by basvh
ik vind het niet echt een goede groep niet dat ik niet van rock houd maar ik vind rock muziek zoals Queen en Guns N Rozes veel beeter.


ja inderdaad!! SWEET CHILD OF MINE van Guns n Roses ruledddddddd!!! dat vind ik echt zooooo'n lekker nummer!! Van U2 ben ik ook niet zo gecharmeerd eigenlijk... vind alleen sunday bloody sunday en with or without you echt goed.
Little Theseus
U2 Is zeker wel goed!
Alleen die newyear's day remix is van Mauro Picotto, niet van Ferry, kijk maar op het forum van de talla 2xlc liveset, ik had het nagevraagd. Als je goed luisterd is het ook meer picotto's stijl.
Niet dat het boeit maar ok.
Ikzelf hou ook van meer soorten muziek.
Ik ga eind deze maand augustus voor de tweede keer naar lowlands, vorig jaar was daar Underworld, wat een sfeer daar zeg!
Dit jaar is er zelfs een hele technonacht, met billy nasty, remy, esta, e.v.a.
Maar wat voor mij ook heel leuk is zijn de andere muziekstijlen op lowlands, daar zal ik jullie verder niet mee vermoeien, want het leukste is voor mij nu denk ik toch die technonacht. KNALLUHH!!

Eye-Riz
uhm, ik wil niet veel zeggen, maar er zijn verschillende remixen van New Year's Day... Mauro Picotto, Steve Lawler, Hybrid (dat zijn degenen die ik heb, maar er zullen er ongetwijfeld meer zijn, niet alleen van Mauro Picotto.
Little Theseus
op die fiets!:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement