return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Armin in Nederland
View this Thread in Original format
sanderheijnen2
Wanneer is Armin weer in Nederlands om ergens een paar uurtjes te draaien?
Bij mij is het al weer sinds zn solo in de asta geweest dus moet snel weer gebeuren!!!

gr. sander
MaGiK54
Op dezelfde pagina als deze: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=153604

28.02.04 in de Asta en waarschijnlijk in XL
Partyhardy!
Ik ben van mening dat niet de threads van buitenlandse ta's geclosded moeten worden (sta hun gewoon normaal te woord, ik ben het hierin eens met Alferox) maar dit soort kneuzige threads als Sander nu opent! Man lees gewoon even de threads door dan zie je gewoon bijna BOVENAAN met grote letters Armin en 28 februari!!! moeilijk he lezen? :rolleyes:
franzelare
idd 28 feb asta en XL en er komen nog wat dingen aan, daarnaast in maar 2 keer een 9 uur set in gods :wtf: :wtf: (maarja dat is engeland)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik ben van mening dat niet de threads van buitenlandse ta's geclosded moeten worden (sta hun gewoon normaal te woord, ik ben het hierin eens met Alferox) maar dit soort kneuzige threads als Sander nu opent! Man lees gewoon even de threads door dan zie je gewoon bijna BOVENAAN met grote letters Armin en 28 februari!!! moeilijk he lezen? :rolleyes:


Met het eerste ben ik het eens...onzinnige thread, plus kijk bv in de PF agenda :) Maar maybe issie redelijk nieuw.
Tweede ben ik het niet mee eens. D'r wordt vaak ook een antwoord gegeven, voordat de mods erzijn, maar die thread voor buitenlandse TA's hebben we niet voor jan lul gemaakt, toch? En ik zie idd Alferox nooit een antwoord geven of al die andere mensen die het nodig vinden te zeggen dat die vragen 'gewoon beantwoord' moeten worden. Vaak zijn het alleen dezelfde vragen, die ze allemaal kunnen bekijken in die thread. Dus het antwoord = die thread gewoon!!!! Dat is voor hen minder moeite en voor ons ook!
Raymond
Misschien een idee om een speciale thread te maken met een maandelijks overzicht??
Zoiets als bij Partyflock of gewoon een link daar naartoe maken!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement