|
בעיה בווינאמפ
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
אני לא יודע אם משהו דפוק אצלי במחשב או משהו אחר
אבל בזמן האחרון ברוב השירים שאני מוריד הביט רייט משתגע
למרות שאני לא שומע הבדל באיכות
למה זה קורה?
איך אני מסדר את הזבל הזה??
תודה :p |
|
|
| coby |
חחח
המחשב שלך לא התחרפן אחי..
זה פשוט שעכשיו כל הקבוצות שחרור עברו לפורמט של - גודל ביחס לאיכות
אז כל שיר חדש שתוריד יהיה ככה..
הבנתה ? |
|
|
| Biondo |
זה שאתה לא שומע הבדל באיכות זאת באמת בעיה
VBR
ביזיון גועל נפש איכות על הפנים
לא זזים מה
192KBPS
!!!!!!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
עוד לא הבנתי מה כל הקטע :\
כולה החליפו מקודד ? או מה ?
נשאר אותו דבר מבחינתי..
פשוט זה משתנה..
כאילו מי שם לב לזה |
|
|
| skelz |
אלי
VBR איכות טובה.. אבל תלוי מי דוחס, מה דוחסים ואיך דוחסים
ואליאור
לא החליפו מקודד..
המקודד נשאר אותו דבר
שיטת הקידוד השתנתה
:) |
|
|
| Biondo |
חבר
הכל אותו חרא עזוב שכל ריפ נשמע כמו רדיו ריפ אפילו טראנס גלאקסי ופרומו הורס
VBR
זה בין הדברים המיותרים בסצינה |
|
|
| NyKoN |
ואני חשבתי שזה החברות שמנסות למנוע פיראטיות עושות את הקבצי מוזיקה ככה כדי שלא יורידו
:/ |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ואני חשבתי שזה החברות שמנסות למנוע פיראטיות עושות את הקבצי מוזיקה ככה כדי שלא יורידו
:/ |
כן..
גם החברות הם אלו שמפיצות
:rolleyes: :crazy: |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אני לא יודע אם משהו דפוק אצלי במחשב או משהו אחר
אבל בזמן האחרון ברוב השירים שאני מוריד הביט רייט משתגע
למרות שאני לא שומע הבדל באיכות
למה זה קורה?
איך אני מסדר את הזבל הזה??
תודה :p |
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיח
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחי
חיחיחיחיחיחיח
תומר סטלןןןןןןןןן
TOMER SATLANNNNNNNNNNN |
|
|
| warpedd_ |
מהה????
לא הבנתי כלום
מה זה VBR????
זה קיצור של ויברטור?
מה זה קשור לזה שהביטרייט משתולל כמו חתולה במחזור
ואריק אתה שודד
HAHAHHAHA
זהו להיום |
|
|
| YYoraYY |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא :D
יש שתי שיטות נפוצות לקידוד\דחיסת
MP3
:האחת זותי שאנחנו מכירים היטב במשך שנים
24-320 KBPS
:שלא בדיוק כולנו התנסנו בא VBR והשניה
מציגה את הבייטס פר סק באופן לא יציב
192KBPS\160KBPS\320KBPS\256KBPS\160KBPS\128KBPS
עד לאחרונה הקידוד המקובל בסצנה היה
192KBPS
היום החוקים השתנו במקצת - הגיעו למסקנה שוי בי אר משתלם יותר, גם מבחינת האיכות שלו
וגם שהוא לא הולך טוב בתוכנות שיתוף
נ.ב
כל המבינים למיניהם.. אם שמתם לב שדיברתי שטויות איפשהו תשתדלו לענות בסבלנות בלי המילים: מפגר\זיין שכל\דודו וכו'... תודה
:P |
|
|
| DjChook |
What is VBR?
VBR stands for Variable Bit Rate. The bit rate of a coded audio file is the number of bits (binary digits - 0s or 1s - bits of digital information) that are required to store 1 second of audio. An mp3 at 128kbps requires 128,000 (ish!) bits to store 1 second of audio. The point of psychoacoustic coding is that you only store the audible part, but just how much information is needed to represent the audible part varies from 1 moment to the next. Silence doesn't contain very much information at all - rather than storing thousands of zeros, you could just store a code meaning "so many seconds of silence".
A Variable bitrate coder will vary the bit rate, depending on how much information is needed to store the audible part of a signal from moment to moment. If a decoder expects the same number of bits every second, this can really confuse it!
VBR is a new thing - why criticise decoders that haven't caught up yet?
A valid mp3 decoder must handle variable bitrate files. This was specified in the original standards document in 1993. For MPEG-1 or -2 layer 2, variable bitrate decoding is optional - for layer 3, it is mandatory. |
|
|
|
|