|
M.I.K.E = CHEESE NOW ???
|
View this Thread in Original format
| webandyscott |
What's this ing project of M.I.K.E !!!!
---->http://www.diabokua.be/
GROOVE, R'N'B AND THE CHEESE ...
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Nabistai |
Ik ben er ook niet blij mee, en ik geef toe dat MIKE hierdoor wel gezakt is in mijn achting...
Maar kom, als hij dit graag wil doen, hij is er blijkbaar toch al een tijdje mee bezig dus.
Op trance-vlak blijft hij nog steeds 1 van de betere, hoewel zijn voorsprong van de laatste jaren serieus aan het slinken is, zeker nu... |
|
|
| pooley |
I agree with you web...
Most of us do, it's a project, hope it won't be a long term project...
As long as he keeps producing his trance music, that's enough for me |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
het feit dat hij r&b maakt ook heeft NIKS maar dan ook niks te maken met zijn trance toestanden. Ik snap dus ni hoe hij in uw achting kan dalen. Ook al ben ik zelf allesbehalve een fan van r&b, toch stijgt hij daardoor in mijn achting aangezien ge het toch maar moet kunne, zo compleet andere genres maken.
Een artiest moet nogaltijd doen waar HIJ zin in heeft, anders is de kans groot dat de kwaliteit afneemt.
Zolang hij goeie trance blijft maken zal ik er altijd enthousiast over zijn. |
|
|
| tor8024 |
Fus is right..
*edit* net nog es naar de site geweest, vind het echt wel een tof nummer.. |
|
|
| super-styleR |
| Volledig akkoord met fusion :D |
|
|
| emma |
| ik sluit mij ook aan bij fus |
|
|
| Gladius |
| idd, tis niet omdat hij nekeer is iets anders probeert da hij ineens cheese maakt eh. Als ge rnb ni goe vindt, zulde da project ook nix vinde waarschijnlijk eh... |
|
|
| Miss Z |
kben er TOTAAL nie gelukkig mee... mah hij heeft er al jaren aan gewerkt eh :) en tis iets wat mike graag doet! tis wa fus zegt, zoiets moet je kunne :) dus...
R.E.S.P.E.C.T. to my homie M.I.K.E. :toothless
zoals ik al eerder zei komt hij nu mss wel eens nah RnB shadows... hehehe kan ik ook eens een kijkje gaan nemen en hem een huwelijksaanzoek doen... :stongue: |
|
|
| webandyscott |
| je confirme que je n'ai rien compris à vos répliques :toothless |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Miss Z
zoals ik al eerder zei komt hij nu mss wel eens nah RnB shadows... hehehe kan ik ook eens een kijkje gaan nemen en hem een huwelijksaanzoek doen... :stongue: |
over huwelijksaanzoeken gesproken:
onze Lolo stapt in het huwelijksbootje!
en Z, als ik mij niet vergis is Mike al een tijd weer vrij, dus go for it!! ;) |
|
|
| webandyscott |
T'inkièt l'ami, on est au courant...;)
Mais pour moi, faire de la pop-rock c'est complètement différent que de faire du putain de groove r'n'b commercial de merde :whip: :whip: |
|
|
|
|