return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Misja Helsloot ea. 12 feb. Off Corso
View this Thread in Original format
TranceFool
Ik kreeg toevallig vandaag een flyer en daar vond ik het vermelden ervan wel waard. Donderdag 12 februari in Off Corso. Dirty Sneakers heet het (www.dirtysneakers.nl) volgens mij de eerste keer dat ze een feest organiseren want hijs volgens mij net af. Kosten 7 euro voorverkoop, 10 euro aan de deur.
In de grote zaal: Rank 1, G-Spott, E-Craig, Jurgen en Misja Helsloot
Lounge: Ricky Rivaro

In de line-up staan 2 kneuzen, maar verder leek het me toch wel een leuk feestje op de donderdagavond in Off Corso :) Nog meer mensen die hier misschien heen gaan?

(en Dance Again volgende week met Mark Stable en Roog zullen ook vast wel weer door een aantal vast TA´s bezocht worden toch? :D)
Dj Lex
Dance Again is geen optie, Roog boeit me niet zoveel en heb rond die tijd al zoveel feestjes dat ik denk ik ook die andere avond in Off Corso laat schieten.
Daarbij wordt studie ook wat zwaarder deze periode, dus moet een btje selectief worden :)
Raymond
Dit keer ga ik niet naar Dance-Again, want het is de week na Invited. Mijn baas ziet me al aankomen, als ik weer op de vrijdag vrij vraag :D

En Roog is toch :haha:
Three 'O Three
Deze keer waarschijnlijk ook geen Dance Again voor mij. Roog is idd niet boeiend en de dag erna is Misja Helsloot in Nighttown. De tijden dat er geen DA gemist werd zijn voorbij, met dank aan de jammerlijke line-ups! :mad:
tijs08
Ja eeuwig zonde hoor! DA had een aardige reputatie maar in het afgelopen seizoen hebben ze die echt te grabbel gegooid :(

6 Februari dus al Misja Helsloot b2b met Precision
en
14 Februari Everybody!

dus deze vervalt dan zeg maar, al met al toch wel leuk om weer een beetje meer trance in R'dam te hebben :toocool:
total woot
blij dat ik n weekend ov heb :D:D

6 Februari Misja Helsloot b2b met Precision
en
14 Februari Everybody!

present :p


Maar eerst Invited!! :) :cool: :gsmile: :happy2: :crazy:
Partyhardy!
Eerst vanavond naar de Off Corso :) Dave Clarke!
ps; Tijs, iedereen komt dus jij moet ook mee! ;) :cool:
AlFerox
hehe ik ga vanavond ook naar dave clarke..

hiphop/electro :toothless

mooie dag om de beentjes even los te schudden zo'n maandag!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by AlFerox
mooie dag om de beentjes even los te schudden zo'n maandag!


Juist! zo hoor je de week te beginnen! :tongue2 :cool: :)
Dj Lex
Veel plezier vnvnd mannen :cool:

Three 'O Three
Joe!
tijs08
Net terug uit de stad. Dave Clarke niet gezien, niet gehoord, niet geboeid, ach joh, wat zal het worden het komende jaar als we dit soort feestjes nog eens proberen te verheugen met een bezoek van ONS eigen beste zelf... (wij)

tyfuslange rij, zelfs om half 2 's nachts nog op maandag staan mensen te wachten op een plekje in deze magnifique tent in Corso?? OffCorso!! te bemachtigen. Just like the Bijenkorf.. one car out one person in! yeah baby!

Ondanks dit alles hoop ik dat een-ieder die zich binnen bevond zich smakelijk heeft verprakt!

Joe Groetjes.:thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement