|
Trance Energy ToR - 1400 kr (2 platser finnes)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| finns två lediga platser på TC-bussen. (Ett sånt här inlägg skulle inte synts i den befintliga tråden) Värsta chansen alltså.. ingen som är på? :) Vi e ju ett litet gäng från TA som drar. Åldersgräns: 18 år. |
|
|
| dbl |
| nån som vill låna ut lite pengar.. hehe |
|
|
| Amnezia |
| ere nu i helgen??? |
|
|
| Glorie |
dbl, låna av dina föräldrar!
amnezia.. japp!!! häng me ffs :) avgång från lkpg. |
|
|
| ScuL |
om ni har pengarna är det bara att boka !
ni kommer garanterat att vara nöjd, det kan jag lova er :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
om ni har pengarna är det bara att boka !
ni kommer garanterat att vara nöjd, det kan jag lova er :D | Tänkte säga detsamma... Låna pengar säger jag och gör en avbetalningsplan |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
dbl, låna av dina föräldrar!
|
skulle varit extremt kul... men blir så jäkla mycket pengar bara.. e ju inte direkt bara dem 1400:- |
|
|
| ScuL |
jag såg i 'sell'-forumet att det finns flera människor som vill sälja sina biljetter...
så om ni verkligen vill finns chansen fortfarande!! |
|
|
|
|