return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Trance Energy ToR - 1400 kr (2 platser finnes)
View this Thread in Original format
Glorie
finns två lediga platser på TC-bussen. (Ett sånt här inlägg skulle inte synts i den befintliga tråden) Värsta chansen alltså.. ingen som är på? :) Vi e ju ett litet gäng från TA som drar. Åldersgräns: 18 år.
dbl
nån som vill låna ut lite pengar.. hehe
Amnezia
ere nu i helgen???
Glorie
dbl, låna av dina föräldrar!

amnezia.. japp!!! häng me ffs :) avgång från lkpg.
ScuL
om ni har pengarna är det bara att boka !
ni kommer garanterat att vara nöjd, det kan jag lova er :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
om ni har pengarna är det bara att boka !
ni kommer garanterat att vara nöjd, det kan jag lova er :D
Tänkte säga detsamma... Låna pengar säger jag och gör en avbetalningsplan
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
dbl, låna av dina föräldrar!


skulle varit extremt kul... men blir så jäkla mycket pengar bara.. e ju inte direkt bara dem 1400:-
ScuL
jag såg i 'sell'-forumet att det finns flera människor som vill sälja sina biljetter...

så om ni verkligen vill finns chansen fortfarande!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement