|
irc
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
ik probeer in te logge op #TAforum maar't lukt niet :(
1:2: Your host is irc.homelien.no, running version 2.8/hybrid-6.1b3
2::2: Usermodes: oOiwszcrkfydnxb Channelmodes: biklmnopstve
-
2::2: There are 10507 users and 37204 invisible on 34 servers
2::2: 163 IRC Operators online
2::2: 22166 channels formed
2::2: I have 13655 clients and 1 servers
-
2::2: Current local users: 13655 Max: 19250
2::2: Current global users: 47711 Max: 60855
2::2: Highest connection count: 19251 (19250 clients) (1529241 since server was (re)started)
2::2: Your host: [email protected] (213.51.113.135)
2::2: Usermode changed to:01 +i
(News) No news were found (since 28/07/2001)
2::2: Cannot join01 #TAforum, is invite only (+i)
vaag, normaal werkt ie altijd,
imand een oplossing? of is het gewoon een storing
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: |
Server Rules
o We do not "allow" bots. However, if your bot does not bother
us, chances are we will not bother it. That does _not_ mean we
are a bot allowing server. Run them at your own risk.
o CTCP ignoring/faking clients may find their access revoked.
o Clients not compliant with RFC1459 may be banned
o Your access may be revoked for any reason or no reason at all
o Don't abuse this free service.
o Please read the following document about securing your computer :
http://www.cert.org/tech_tips/home_networks.html
Questions/Remarks can be directed at [email protected]
http://www.petitiononline.com/movsog/
End of /MOTD command.
#taforum can't join channel (invite only)
|
Ik krijg het ook |
|
|
| DJ_Siesta |
vaag, tsal wel weer worden opgelost denk ik,!:P
ik was tog wel een beetje verslaafd aan IRC :D:D |
|
|
| DJ_Siesta |
whahahahhahahaaa
Glanis is aant slaapwandelen geweest
::: Mode (Glan|ZzZz:#TAForum +im)
lol!! hij had het dus in z'n slaap ingesteld, of zoiets :D:D:D
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Glaniskanis |
Gefixt
ik had blijkbaar in mijn slaap (vannacht rond 4 uur) lopen slaapwandelen en toen de chan op invite only gezet
beetje maf maar ja
IK sliep toch echt :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
haha, in z'n slaap.......???:conf: :conf:
volgens mij heb jij een computer in je bed nodig, je slaapt meer in die bureaustoel dan in je bed :stongue: :stongue: |
|
|
| Ding Chavez |
ff vraagje, want ik heb het denk ik gemist... Welke IRC server zit het channel?? EFNET?
thanx, DC |
|
|
| Blik |
| ja efnet.vuurwerk.nl |
|
|
|
|