|
Parhaat pianotrance biisit
|
View this Thread in Original format
| Nuutti |
Ensinnäkin moikka Skip ja Grim, eka postaukseni omalla nimelläni :)
Oma suosikkityylini konemusiikissa on trance johon on yhdistetty pianosoundeja. Optimaalisessa tapauksessa rakenne menee näin: Ensin tulee ilosia huilu luritteluita, sen jälkeen energistä ja kaunista piano pimputusta ja lopuksi molemmat päällekkäin täydellisessä harmoniassa. Ja taustalla napakkuutta lisäämässä acid soundeja. Malliesimerkkinä Qattara - Qattara '99 (Pure Mix). Biisistä tulee vain niin iloiselle ja hyvälle tuulelle. :gsmile:
Eli mitkä ovat suosikki pianotrance biisejänne?
Muita suosikkejani mitä tulee äkkiseltään mieleen:
Last Rhythm - Last Rhythm (Jimmy Gomez Mix) (Toinen malliesimerkki huilun ja pianon yhdistämisestä, ehkä menee kuitenkin enemmän housen puollelle)
Chris & James - Club For Life (Myöskin enemmän housea mutta taaskin piano ja huilu yhdistelmä. Uudemmissa '98 remixeissä ei tosin tainnut olla pianoa)
Mother's Pride - Floribunda (Big C Remix)
Furry Phreaks - Soothe (Sunday Club Remix)
Tomski - 14 Hours To Save Planet Earth
Indoctrinate - Feeling You
Sungod - Ancient Forest (Steel Fishillä saattoi olla tän ja Qattaran lisäksi muitakin) |
|
|
| Mr.Mystery |
Pianotrance on breakbeattrancen ohella mun lempigenre...
...mutta jostain syystä mulla ei tule just nyt yhtään biisiä mieleen. Argh. |
|
|
| XeQtOr |
Robert Miles - Children ?
Miten joku voi jättää tän klassikon mainitsematta ku puhutaan piano trancesta. Tosta nyt ei löydy mitään acid elementtejä mut pianoa on ainaski koko rahan edestä.
yay eka posti suomi foorumiin |
|
|
| Kinde |
| Dj Taucherin Winter Love oli eka biisi mikä tuli heti mieleen... ja sit kanssa Sunday Clubin Etarna's Flight! Kaunista menoa molemmisa biiseissä. |
|
|
| MekkaFIN |
| Modulation - Spirits (Beatpusher Remix) |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Modulation - Spirits (Beatpusher Remix) |
...ja tietysti Pulser - Cloudwalking (Beat Pusher Remix) |
|
|
| Cloudburst |
Ayla - Angel Falls (Waterfall Remix)
se on tosi hyvä, minun mielestä! '99 powwa! :D |
|
|
| afastest |
muita missä on pionoa:
taucherilta:
pictures of a gallery
moon over atlantis.
Schiller - Körperbewegung
kuulostaa pianolta.
ja tietysti loistava:
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Mix).
muita nyt ei tullut mieleen. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Pulser - Cloudwalking (Beat Pusher Remix) |
Joo, tuo on loistava! |
|
|
| thomas |
todella hienoa että aloitit tämmöisen topicin
nuutti. itse olen nimittäin just tykästynyt
ko. 1990-luvun trancesaundiin, en niinkään
tähän uuteen jota kiksuksikin kutsutaan. |
|
|
| GrimReaper |
Nyt ei tuu oikein yhtään mieleen.. pitää ehkä tutkia vähän levyhyllyä. Osa näistä ei kyllä oo varsinaisia pianobiisejä mutta pianoa on mukana.
Aurora - Hear You Calling (Condor Remix)
BT - Divinity
BT - Embracing The Sunshine
Grace - Not Over Yet (BT's Spirit Of Grace)
Kai Tracid - Too Many Times (Energy Mix)
Moonman - Galaxia (Qattara Remix)
Paul van Dyk - Face To Face (Piano Mix)
SPX - Straight To The Point (Lange Remix)
Zyon - No Fate (Struggle Continious Mix)
Yhdyn kyllä Thomaksen mielipiteeseen, se 90-luvun trance on minunkin mielestäni parempaa. Ja sieltä löytyy näitä pianobiisejä vaikka kuinka, pitää vain kaivella vähän. |
|
|
| Nuutti |
| Mullekin tuli mieleen monta BT:n biisiä, mutta suurimmassa osassa niistä piano ei taida olla mitenkään suuressa roolissa. Pari helmeä muistui vielä: Lost Tribe - Angel ja Hal - Extremis (Qattara mix). Pianosoundithan on melkeinpä Qattaran tavaramerkki. Ainiin ja Hybridin versio U2:n New Year's daystä, breakkia tosin. |
|
|
|
|