return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Parhaat pianotrance biisit
View this Thread in Original format
Nuutti
Ensinnäkin moikka Skip ja Grim, eka postaukseni omalla nimelläni :)

Oma suosikkityylini konemusiikissa on trance johon on yhdistetty pianosoundeja. Optimaalisessa tapauksessa rakenne menee näin: Ensin tulee ilosia huilu luritteluita, sen jälkeen energistä ja kaunista piano pimputusta ja lopuksi molemmat päällekkäin täydellisessä harmoniassa. Ja taustalla napakkuutta lisäämässä acid soundeja. Malliesimerkkinä Qattara - Qattara '99 (Pure Mix). Biisistä tulee vain niin iloiselle ja hyvälle tuulelle. :gsmile:

Eli mitkä ovat suosikki pianotrance biisejänne?

Muita suosikkejani mitä tulee äkkiseltään mieleen:
Last Rhythm - Last Rhythm (Jimmy Gomez Mix) (Toinen malliesimerkki huilun ja pianon yhdistämisestä, ehkä menee kuitenkin enemmän housen puollelle)
Chris & James - Club For Life (Myöskin enemmän housea mutta taaskin piano ja huilu yhdistelmä. Uudemmissa '98 remixeissä ei tosin tainnut olla pianoa)
Mother's Pride - Floribunda (Big C Remix)
Furry Phreaks - Soothe (Sunday Club Remix)
Tomski - 14 Hours To Save Planet Earth
Indoctrinate - Feeling You
Sungod - Ancient Forest (Steel Fishillä saattoi olla tän ja Qattaran lisäksi muitakin)
Mr.Mystery
Pianotrance on breakbeattrancen ohella mun lempigenre...

...mutta jostain syystä mulla ei tule just nyt yhtään biisiä mieleen. Argh.
XeQtOr
Robert Miles - Children ?

Miten joku voi jättää tän klassikon mainitsematta ku puhutaan piano trancesta. Tosta nyt ei löydy mitään acid elementtejä mut pianoa on ainaski koko rahan edestä.

yay eka posti suomi foorumiin
Kinde
Dj Taucherin Winter Love oli eka biisi mikä tuli heti mieleen... ja sit kanssa Sunday Clubin Etarna's Flight! Kaunista menoa molemmisa biiseissä.
MekkaFIN
Modulation - Spirits (Beatpusher Remix)
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Modulation - Spirits (Beatpusher Remix)

...ja tietysti Pulser - Cloudwalking (Beat Pusher Remix)
Cloudburst
Ayla - Angel Falls (Waterfall Remix)

se on tosi hyvä, minun mielestä! '99 powwa! :D
afastest
muita missä on pionoa:
taucherilta:
pictures of a gallery
moon over atlantis.

Schiller - Körperbewegung
kuulostaa pianolta.

ja tietysti loistava:
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Mix).

muita nyt ei tullut mieleen.
MekkaFIN
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Pulser - Cloudwalking (Beat Pusher Remix)


Joo, tuo on loistava!
thomas
todella hienoa että aloitit tämmöisen topicin
nuutti. itse olen nimittäin just tykästynyt
ko. 1990-luvun trancesaundiin, en niinkään
tähän uuteen jota kiksuksikin kutsutaan.

GrimReaper
Nyt ei tuu oikein yhtään mieleen.. pitää ehkä tutkia vähän levyhyllyä. Osa näistä ei kyllä oo varsinaisia pianobiisejä mutta pianoa on mukana.

Aurora - Hear You Calling (Condor Remix)
BT - Divinity
BT - Embracing The Sunshine
Grace - Not Over Yet (BT's Spirit Of Grace)
Kai Tracid - Too Many Times (Energy Mix)
Moonman - Galaxia (Qattara Remix)
Paul van Dyk - Face To Face (Piano Mix)
SPX - Straight To The Point (Lange Remix)
Zyon - No Fate (Struggle Continious Mix)

Yhdyn kyllä Thomaksen mielipiteeseen, se 90-luvun trance on minunkin mielestäni parempaa. Ja sieltä löytyy näitä pianobiisejä vaikka kuinka, pitää vain kaivella vähän.
Nuutti
Mullekin tuli mieleen monta BT:n biisiä, mutta suurimmassa osassa niistä piano ei taida olla mitenkään suuressa roolissa. Pari helmeä muistui vielä: Lost Tribe - Angel ja Hal - Extremis (Qattara mix). Pianosoundithan on melkeinpä Qattaran tavaramerkki. Ainiin ja Hybridin versio U2:n New Year's daystä, breakkia tosin.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement