Zillion in Concert
|
View this Thread in Original format
Joker666 |
Op 28 februari zou Frank Verstraeten voor de eerste keer een Zillion in Concert organiseren. Dit is een evenement dat 4 keer per jaar zou doorgaan. Dit in samenwerking met Rank 1, een klassiek orkest en opera zangeressen!!
Waar dit evenement zou plaatsvinden is nog niet bekend gemaakt. Maar het zou een plaats zijn met capaciteit van 7000 tot 10000 man.
Op de site van Rank 1 staan reeds dat 28/02, Zillion in Concert, Antwerpen.
Iemand hier meer info over?????? :conf: :conf: :conf: |
|
|
FredNova |
28/02/2004
HANGAR 29
WAAGNATIE
RIJNKAAI 150
2000 ANTWERPEN |
|
|
Gladius |
GOOD LORD!!!! :eyes: |
|
|
Miss Z |
yeah een betere dag konden ze nie uitkieze... :rolleyes: |
|
|
pooley |
Frank verstraeten sucks
.
Ikke dus wel duidelijk ni, en denk ni veel vol kvan hier
Olland ! |
|
|
cyberia |
had er al iet van gehoord ma wist ni da het in samenwerking met rank1 was.
't is ne keer iet anders |
|
|
[BE]FusioN`-- |
oef, toch IETS te doen op 28 februari :toothless :toothless |
|
|
Dark Apostle |
Waarom wil Rank 1 meewerken met zo'n zielig ventje als Frank Verstreaten. Als er ene aan het Geslagenhond Syndroom lijdt is hij het wel. :rolleyes: |
|
|
Nabistai |
Trouwens ik dacht dat de merknaam 'Zillion' verkocht werd voor x aantal miljoenen :conf:
Hoe komt dan da verstraeten een evenement genaamd 'Zillion in concert' organiseert? :conf: |
|
|
Kelly* |
Volgens Zillion-forum wordt alles uitgesteld naar latere datum en zal het zeker NIET in Antwerpen zijn .... te veel problemen om het in Antwerpen te organiseren... :rolleyes: |
|
|
Joker666 |
Dat het niet in Antwerpen zou plaatsvinden had ik ook ergens vernomen.
Website ook nog niet online zoals beloofd.
Rank 1 site staan ze nog altijd gescheduled voor 28/02, Zillion in Concert.
Waagnatie lijkt me ook ongeloofwaardig. Locatie is nog geheim.
Ik ben dan ook niet echt pro Frank, maar ik moet wel toegeven dat de Zillion vroeger toch wel ��n van de beste discotheken van Belgie was waar je als het ware in een droomwereld binnenstapte en mede mogelijk gemaakt door ne Frank Verstraete (die ze dan misschien wel niet allemaal op een rij heeft en lijdt aan grootheidswaanzin en soms denkt dat hij boven de wet staat, maar toch....)
Ook van dit project denk ik wel dat het uniek en speciaal zal zijn, maar of het zal slagen??? |
|
|
|
|