return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 [2] 3 
Octans Records (pg. 2)
View this Thread in Original format
diffas
Mä en oikein ole vakuuttunut tästä kaupasta.

Ekan tilauksen sain oikein. Seuraavassa kahdessa oli vääriä
levyjä, jota en tilannut. No sit tuli tilattua pari levyä, jota
sitten odotin puolisen vuotta ja sit jotenkin vasta selvis, että
niitä ei sit saakaan. Hohoij.

Noh ehkä pojat koittavat nyt paremmin.
Yavis
Tuli taas tilattua tuolta levyjä,hitto miten nopeita he ovat ma tilasin ja tänään levyt jo tulivat!
Hienoa! Tovotaan,että homma jatkuu!
diffas
Yavis kerro missä mun levyt on mitkä tuli tilattua aika monta kuukautta sitten jo. :()


(ja aika kehnoa itsepromootiota et tulis kolmes päiväs. ei ne tuu.:))
GrimReaper
quote:
Originally posted by diffas
(ja aika kehnoa itsepromootiota et tulis kolmes päiväs. ei ne tuu.:))

Sun tilauksessa on varmaan levyjä joita ei olekaan varastossa tai jotain vastaavaa koska mulle tuli levyt kotiin jo tilauksen tekemistä seuraavana päivänä yhtä lukuunottamatta jota ei ollutkaan varastossa vaan se tuli myöhemmin.
diffas
Onneksi se ei ole mun ongelma. :)
On kyl vikatikku tilata Suomessa sijaitsevista levykaupoista, ku ei
saa koskaan levyjä ajallaan.


niin se vaan on. tai sit mä ostan liian hankalia levyjä.
GrimReaper
Välillä tuntuu kyllä samalta juu. Chemical Recordsin (UK) kilpailuissa voittamani levytkin tuli jo yleensä 3-4 päivässä kotiin. Vaikka ei olekaan varsinaisesti mitään ongelmia ollu suomalaisten levykauppojen kanssa niin Detunezilla kyllä yleensä kestää aika kauan.. kun taas ulkomailta levyt on tullu uskomattoman nopeasti.
Yavis
quote:
Originally posted by diffas
Yavis kerro missä mun levyt on mitkä tuli tilattua aika monta kuukautta sitten jo. :()


(ja aika kehnoa itsepromootiota et tulis kolmes päiväs. ei ne tuu.:))


sinun levyistä en tiedä,mutta itse tilaan kaiken heidän netti sivujen listoilta ja kyllä tulee 3 päivässä.
Tilasin ma klo:22 6 levyä,vastaus heiltä oli tullut jo lähes heti.
Levyt oli postissa ke noudettavissa.
:tongue3
skip
meinasin tilata tuolta 4 cd sinkkua, mutta enpäs tilannutkaan, kun huomasin postikulujen nousevan jonnekin yli 10€:n! aivan mahdoton summa suomesta suomeen neljästä sinkusta! ihme puuhaa kyllä! ja taitaa pojilla kestää aika kauan sivun päivtyskin, kun grimin tilaamat käytetyt cd sinkut ovat vieläkin sivuilla "myynnissä" mutta ostonappulan kohdalla on vain "out of stock" teksti! turhaa ostajien kalastelua tuotteilla joita ei ole edes tarjolla!:o
Kinde
Joo, toi sivujen päivitys on jostain todella syvältä... ton liikkeen 'what's hot?' lista on kanssa aika surkuhupaisa... listalta löytyy käytettyjä sinkkuja joita on ollut myynnissä tasan yksi kipale. :o Tosi amatöörimäistä toimintaa... mutta pakko tässä on kuitenkin toivoa parempaa tulevaisuutta liikkeelle. Niinkun aikasemmin muutkin on maininneet kilpailija Streetille ei olis pahitteeksi.
Yavis
quote:
Originally posted by skip
meinasin tilata tuolta 4 cd sinkkua, mutta enpäs tilannutkaan, kun huomasin postikulujen nousevan jonnekin yli 10€:n! aivan mahdoton summa suomesta suomeen neljästä sinkusta! ihme puuhaa kyllä! ja taitaa pojilla kestää aika kauan sivun päivtyskin, kun grimin tilaamat käytetyt cd sinkut ovat vieläkin sivuilla "myynnissä" mutta ostonappulan kohdalla on vain "out of stock" teksti! turhaa ostajien kalastelua tuotteilla joita ei ole edes tarjolla!:o




No eikös postiennakko tilaukset lähes aina mene noin 10-12€?
Koska pelkkä lähettäminen maksaa 9,16€+pakkaustarvikkeet??
Käsittääkseni myös Street Beatin postimaksut ovat myös 10€ paremmalla puolella?


"käytetyt cd sinkut ovat vieläkin sivuilla "myynnissä" mutta ostonappulan kohdalla on vain "out of stock" teksti!"

Tuossa ei minusta ole kyllä mitää erikoista, että joku tuote näkyy ja on "out of stock" ? Kyllä lähes kaikkissa netissä toimivissa liikkeissä on tuotteita jotka ovat "out of stock"! ?

Yavis
quote:
Originally posted by Kinde
Joo, toi sivujen päivitys on jostain todella syvältä... ton liikkeen 'what's hot?' lista on kanssa aika surkuhupaisa... listalta löytyy käytettyjä sinkkuja joita on ollut myynnissä tasan yksi kipale. :o Tosi amatöörimäistä toimintaa... mutta pakko tässä on kuitenkin toivoa parempaa tulevaisuutta liikkeelle. Niinkun aikasemmin muutkin on maininneet kilpailija Streetille ei olis pahitteeksi.



Oletko miettinyt että kyseessä voi olla joku pikkuinen liike joka on vasta tullut alalle ja myy uusien levyjen kanssa myös käytettyjä?
Ja yleensähän käytettyjä on vain 1kpl??


"Tosi amatöörimäistä toimintaa..."

Hassua lähteä tollai arvostelee...Luulen että kyseessä ei ole mikään miljoonan euron yritys ja minusta tuo liike kyllä hoitaa ja palvelee erittäin ammattimaisesti asiakkaita ja sivuja,kun vertaa taas esim street beat:iin ....

Pienestä se lähtee ja esim. vuoden päästä tuon lafkan toiminta voi olla aivan jotain muuta..ken tietää... Itse kunnioitan suuresti että joku lähtee edes yrittää tuollaista,ei varmasti ole helppoa myydä suomessa tuollaista musiikkia.

;)
diffas
quote:
tuo liike kyllä hoitaa ja palvelee erittäin ammattimaisesti asiakkaita, kun vertaa taas esim street beat:iin ....


Ton täytyy olla trolli. :whip: (ei voi olla muita mahdollisuuksia)

Yavis is known as OctansRec :|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement