|
לגיימרים שבינינו...
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| צרות של עשירים :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
ראסמי הם צודקים אבל
חתמתי
יוווו מחר לרועי תהיה ככככככככ הרבה עבודה |
|
|
| Dj Black |
עוד מישהו מפה משחק
cs?
:eek: |
|
|
| Segev |
| אפשר להגיד שאני אבל כבר לא אחרי 4 שנים זה נימאס... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Dj Black
עוד מישהו מפה משחק
cs?
:eek: |
עזוב אותך מקאונטר סטרייק!!!!!
אנריל טורנמנט שולט!!!!!!!
יווו איך הייתי חורש על המשחק הזה!!! הייתי מתחבר תמיד לשרתים של
jolt.co.uk
כי ישראלים לא יודעים לשחק
CTF
(הם אוהבים ללכת ולהתאבד במחנות של הקבוצה השניה.... מפגרים)
והייתי משחק עם
CTF
עם המוד
instagib
שזה אומר: לכל אחד יש רובה עם אינסוף יריות, והרובה הורג ביריה אחת...
יש במשחק הזה כל כך הרבה אדרנלין!!!
משובח ביותר :D
קיצר, לא, אני כבר לא גיימר כמו פעם..... אני מרגיש קצת זקן בשביל זה.. ואין לי ממש זמן |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Dj Black
עוד מישהו מפה משחק
cs?
:eek: |
איי
איזה כיתה אתה? ז'?
אחרי אמצע י' קאונטר סטרייק יוצא כבר מכל החורים תאמין לי
שיחקתי מבטה 6 עד לסטים ואז נמאס לי
וראסמי אין על אנריל טורנמנט- שיחקתי בזה פעם מלללא |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by NyKoN
איי
איזה כיתה אתה? ז'?
אחרי אמצע י' קאונטר סטרייק יוצא כבר מכל החורים תאמין לי
שיחקתי מבטה 6 עד לסטים ואז נמאס לי
וראסמי אין על אנריל טורנמנט- שיחקתי בזה פעם מלללא |
ט
אבל חפיף
:toothless |
|
|
| -CosmicFire- |
שיחקתי סיאס 3וחצי שנים באינטרנט..
ועוד שנה וחצי בחנויות רשת שונות...
באמת נמאס ואני כבר חצי שנה+ לא משחק...
אבל העלה של הרוחב פס יעזור לנו להעלות דברים לשרתים אתרי אינטרנט וכו' אז זה יוצא טוב לכולם |
|
|
|
|