return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
whitesun - unknown title
View this Thread in Original format
dbl
tänkte jag kunde ta o lägga upp den här också

whitesun - title unknown

kommentera om ni känner för det.

händer inte sådär jätte mycket i den.. men har ingen aning alls va jag ska göra på den :/
St_Andrew
jag gillar den :)

har lyssnat på den typ 5 ggr nu, har typ inga nadra mp3or på den här datorn :p
ScuL
quote:
Originally posted by dbl
tänkte jag kunde ta o lägga upp den här också

whitesun - title unknown

kommentera om ni känner för det.

händer inte sådär jätte mycket i den.. men har ingen aning alls va jag ska göra på den :/

jag återkommer med feedback :)
NooN
Det känns precis som ett intro... Det känns som att huvudmelodin ska komma in nu. Fortsätt jobba, det låter bra :D
Glorie
lyssnat me.... var ju ett tag sen man hörde nåt från dig..

du e riktigt duktig dbl! ja tycker slingan låter finfint vid 2:30... alltså, det låter ju som den e färdig på nåt vis... den har sitt sound & det e extra bra me, runt och efter 4 min :) me lite mer bas..

men ja tycker inte som Noon att huvudmelodin ska komma in? fattr inte riktigt. den avslutas ju?

vem ere som säger ah på slutet?

bra jobbat!
dj_hysterix
Mycket bra låt faktiskt. Bra jobbat med eq, och filters osv. Själva leaden e liteeee för hög, sänk den bara pyttelite o det blir jättebra:)
Bra, DBL =)
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
lyssnat me.... var ju ett tag sen man hörde nåt från dig..

nee... har gjort mer.. men inte lagt upp nått här bara.

quote:
vem ere som säger ah på slutet?

det e ju du :eek:
eller inte... ingen aning vem det e faktiskt...
ett ljud jag hitta bara

men tack för kommentarerna.. glad att ni gillar den....
se nu till att säga till nån label att den e grym och att ni vill att den ska släppas.... vadå.. behöver pengar.. hehe ;)

nee... så bra e den ju inte direkt.. men ändåå
Endre

går framåt man, schysst track även om det inte är min stil riktigt ;)

som hysterix sa, sänk main leaden lite.

cheers
NooN
quote:
men ja tycker inte som Noon att huvudmelodin ska komma in? fattr inte riktigt. den avslutas ju?

Jag tycker inte att "huvudmelodin" är tillräckligt stark. Känner inte något tryck riktigt. Lite tråkig liksom. :confused:
ScuL
bra gjort.. det låter professionellt och jag skulle inte förvåna mig om körde den här på en fest ;) ... dock tror jag att det finns ingen riktig 'climax' i låten. annars är den bra :)

dbl
quote:
Originally posted by ScuL
bra gjort.. det låter professionellt och jag skulle inte förvåna mig om körde den här på en fest ;) ... dock tror jag att det finns ingen riktig 'climax' i låten. annars är den bra :)

tack tack :)
mjo.. vem vet.. man kan ju alltid hoppas (om att spelas på nån fest alltså)... håller på att göra lite ändringar på den... har lagt till lite mer percussions.. sänkt melodin lite... ändrat lite andra volymer och lite panning och sånt...

ska ta och försöka komma på något mer att göra på den också.. säger till om jag lägger ut en ny version :)

tack igen
NooN
quote:
Originally posted by ScuL
dock tror jag att det finns ingen riktig 'climax' i låten. annars är den bra :)

Amen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement