return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Plaats je stem/mening op Q-dance.nl ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jukx
quote:
Originally posted by Blik
ja, leuke discussie jukx, alleen zoals ik al zei is het een mening en zoals je allang weet van andere threads (die inmiddels gesloten zijn) heeft het toch geen nut om daar iets over te zeggen naar mijn mening

dus hou er gewoon over op want anders moet er dalijk weer iets geclosed worden wat helemaal niet nodig was geweest


alleen heeft het er in dit geval helaas niets mee te maken of het nou een mening is of niet... of heb je de posts soms niet goed gelezen blik??

en ik vind het al helemaal onzin om het ontstaan van deze scherpe discussie maar geheel op mijn kant te gooien aangezien jij daar een minstens evengroot aandeel in hebt. of is dat soms onmogelijk omdat je moderator bent??

ja sorry dat ik zo hard overkom hoor... maar "maak van je hart geen moordkuil" zei mijn mammie altijd.

nou volgens mij hebben we nu toch wel alles gezegd wat er te zeggen viel... toch???
Boss
hehe
jukx, wat voor studie doe jij/heb je gedaan...?
sociologie? rechten?
Blik
zucht ik ga niet eens nog een keer vertellen

maar wat is dat trouwens telkens met dat gezeik over moderators "oh hun voelen zich beter dan ons", ook al in die andere thread van dago B Duck, werden henkie en ik opeens zomaar aangevallen omdat wij een thread hadden geclosed ofzo................ik vind dat dat gezeik ook maar eens afgelopen moet zijn, want zonder ons zou het hier een gruwelijke teringzooi worden, maar wat krijgen wij als dank, een hoop gezeik van andere mensen. altijd maar zo'n quasi-lollige opmerking (zie hieronder)
quote:
of is dat soms onmogelijk omdat je moderator bent??


ÉÉN DING: Ik denk niet dat ik beter ben dan iemand anders omdat ik een mod ben, ik denk ook niet dat ik niks fout kan doen omdat ik een mod ben. Maar altijd als er een discussie is met een mod word er altijd een domme opmerking gemaakt over dat wij ons beter zouden voelen of iets dergelijks........

(dit is geen aanval op jou Jukx, maar gewoon een post in het algemeen, want ik word er ff schijtziek van)
Remy D
Soms worden Threads wel iets te snel gesloten naar mijn mening. Kom ik een dag niet wil ik replyen kan het niet meer omdat er al geclosed is. :(
Jukx
quote:
Originally posted by Boss
hehe
jukx, wat voor studie doe jij/heb je gedaan...?
sociologie? rechten?


ik heb altijd heel erg goed opgelet bij Nederlands, Boss. :p

Ik doe nu niks eigenlijk... moet me nog ff ergens voor inschrijven! Heb 1,5 jaar Facilitaire Dienstverlening (HBO) gedaan, maar ben der mee gestopt.
Jukx
quote:
Originally posted by Blik


maar wat is dat trouwens telkens met dat gezeik over moderators "oh hun voelen zich beter dan ons", ook al in die andere thread van dago B Duck,


nouja, misschien dat het dan tóch wel een beetje ergens op gebasseerd is....

En nu ga ik Casino met Robert de Niro kijken... hoooooooooi!
Blik
quote:
Originally posted by Jukx


nouja, misschien dat het dan tóch wel een beetje ergens op gebasseerd is....


nou ok, als je er zo over denkt, dan zal ik me voortaan ook maar zo gaan opstellen.........tenminste, alleen tegen jou dan natuurlijk tegen anderen zal ik me wel normaal gedragen zoals ik altijd heb gedaan

Ik heb eerder het gevoel dat jij je boven ons voelt staan dan de mods boven jou
Jukx
quote:
Originally posted by Blik


Ik heb eerder het gevoel dat jij je boven ons voelt staan dan de mods boven jou



ah! ja dat zal vast ook de reden zijn dat er in andere threads hetzelfde wordt gedacht... oa in die met Dagobert. (dat zei je net namelijk zelf.)


en de reden waarom ik erover begon is dat jij zoiets zei van: "hou nu je mond maar, anders moet er alwéér een thread gesloten worden en dat is dan aan jou te danken."

1) dat dreigen om een thread te closen omdat je op het punt staat een discussie te verliezen vind ik gewoon erg zwak.
2) en dan ook nog suggeren dat die uit de hand gelopen discussie tussen ons geheel aan mij te wijten is vind ik al helemaal onterecht aangezien jij daar een even groot aandeel in gehad hebt!

ik stelde gewoon een hele normale (indirecte) vraag en daar reageerde jij toch behoorlijk sarcastisch (arrogant?) op. dat was de oorzaak van de hele discussie.

zo nu ken je de reden achter mijn beschuldiging...
nu ga ik echt film kijken!

de groetjes!
Remy D
Ik als door het hooggerechtshof aangestelde jurylid acht bij deze:


Blik - Schuldig
Jukx - Niet schuldig

Zaak gesloten haha. :)
Blik
quote:
Originally posted by Jukx

ah! ja dat zal vast ook de reden zijn dat er in andere threads hetzelfde wordt gedacht... oa in die met Dagobert. (dat zei je net namelijk zelf.)

en de reden waarom ik erover begon is dat jij zoiets zei van: "hou nu je mond maar, anders moet er alwéér een thread gesloten worden en dat is dan aan jou te danken."

1) dat dreigen om een thread te closen omdat je op het punt staat een discussie te verliezen vind ik gewoon erg zwak.
2) en dan ook nog suggeren dat die uit de hand gelopen discussie tussen ons geheel aan mij te wijten is vind ik al helemaal onterecht aangezien jij daar een even groot aandeel in gehad hebt!

ik stelde gewoon een hele normale (indirecte) vraag en daar reageerde jij toch behoorlijk sarcastisch (arrogant?) op. dat was de oorzaak van de hele discussie.

zo nu ken je de reden achter mijn beschuldiging...
nu ga ik echt film kijken!

de groetjes!


1)ik heb nergens gedreigd om een thread te closen, ik zei alleen dat ik het onnodig vond om met de discussie door te gaan omdat er altijd andere mensen zich ermee gaan bemoeien en dan loopt het altijd uit de hand (dat was de bedoeling tenminste van die opmerking) en dan word de thread geclosed, en dat had dus helemal niet te maken met het verliezen van een discussie te maken (ben niet van mening dat ik hem aan het verliezen ben)
2) die snap ik helemaal niet aangezien ik nergens heb gezegd, of ook maar een hint gegeven, dat ik dacht dat jij de enige was die de discussie heeft ingeleid

nog een paar andere dingetjes:

1. jij was ook degene die zei in de Dago B Duck thread dat wij ons boven de rest van de TA's voelden staan, dus er word eigenlijk maar door één iemand zo gedacht en dat ben jij!
2. en jij was helemaal niet sarcastisch in je opmerkingen hoor:
quote:
ja sorry dat ik zo hard overkom hoor... maar "maak van je hart geen moordkuil" zei mijn mammie altijd.

quote:
Nu zou ik zoiets kunnen zeggen als: "Goh, misschien is het beter als je eerst goed nadenkt over de kritiek die je op iemand levert..."
ochjee, nu heb ik het toch gezegd :p


en wat vond jij dan wel zo sarcastich van mijn reply.......???

dit misschien??

quote:
of zit ik nu ff stom te lullen en betekent "jammer van de techno" hetzelfde als "ik vind jou mix niks aan"????

dat snap ik niet helemaal


dit was verreweg niet zo sarcastisch als jou opmerkingen, sterker nog, deze opmerking was niet eens sarcastisch bedoelt

Point made, en nu hou ik op en ga ook een film kijken, moet alleen nog zien welke.......en dan om 6 uur weg om mijn parents van het vliegveld op te halen:))

Blik
quote:
Originally posted by Remy D
Ik als door het hooggerechtshof aangestelde jurylid acht bij deze:


Blik - Schuldig
Jukx - Niet schuldig

Zaak gesloten haha. :)


jij als rechter hoort te weten dat je moet wachten tot iemand zijn laatste pleidooi heeft gegeven...........:stongue:

haha
Eye-Riz
waarom worden dit soort dingen niet besproken in pm's? wij hebben er toch niets mee te maken dat iemand het niet eens is met de mening van iemand anders? als je moeite hebt met iemand zijn opmerking, of hem ergens op wil aanspreken, stuur dan een pm, dan worden anderen er tenminste niet door beinvloed. Ik bedoel, ik zal niet gaan zeggen wie gelijk of ongelijk heeft, omdat dat er hier niet toe doet. Maar ik weet zeker dat er mensen zijn die niet verder dan hun neus kijken en iemand 'bijvallen' terwijl dat niet nodig is, en hun oordeel meteen klaar hebben staan.

Zullen we het dan nu weer hebben over die mixen en of ze wel of niet mooi zijn, ongeacht of iemand die mening deelt of niet?
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement