|
perry o'neil op topradio !! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Hier ook ni :/
alleen RGR yihaaa |
|
|
| djcresto |
| ik ben eigenlijk door topradio nr volop nr trance beginnen luisteren. Vroeger met de uitzendingen op vrijdag en zaterdagavond van dave space, cafe au gand en la strada |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
C-Dance is altijd al ne goeie zender geweest, helaas ni te pakken hier in het gigantische 'Lennik' :( |
ik ook niet, maar blijkbaar is er nu ook een stream vanaf hun site.. |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
C-Dance is altijd al ne goeie zender geweest, helaas ni te pakken hier in het gigantische 'Lennik' :( |
ja hier ook niet :( mah kort bij hasselt wel dacht ik :) (voor de mensen die daar in de buurt wonen of op kot zitten ;)) en die stream online was er al langer hoor... :) al meer dan een jaar iig |
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by emma
ok, sorry;
neem mijn woorden terug...
ik luister al lang ni meer naar de belgische radio :clown: |
Me neither.. :D ;) |
|
|
| emma |
ni vergete luistere vanav :D
alleen weet ik het exacte uur ni :conf: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by emma
ni vergete luistere vanav :D
alleen weet ik het exacte uur ni :conf: |
23u
we hebben een sticky thread daarvoor, weet je.. :) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik ben eigenlijk door topradio nr volop nr trance beginnen luisteren. Vroeger met de uitzendingen op vrijdag en zaterdagavond van dave space, cafe au gand en la strada |
pwaaahahaha,ik tapede da vroeger altij op e casseteke:haha:en dan beluisterde ik ze tijdens de lessen godsdienst, waar is den tijd...
heb op rotationz cj bolland gehoord ,al een tijdje gelede was wel vet! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TOR
23u
|
khoop dat ik het nie vergeet... :) mah topradio, kan ik da dus ook via hun website beluistere? ff checken :)
edit: :whip: die streams lukke me dus nie... in winamp gebeurt er niks... en windows media player geeft een foutmelding :mad:
:( help pls! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by cyberia
pwaaahahaha,ik tapede da vroeger altij op e casseteke:haha:en dan beluisterde ik ze tijdens de lessen godsdienst, waar is den tijd...
heb op rotationz cj bolland gehoord ,al een tijdje gelede was wel vet! |
tijdens GODSDIENST? Wat een schande... ja jongen, dat wordt 20 jaar vagevuur ;)
Ik was het wel bijna vergeten :)
Ik zal het opnemen, en ik wil het wel op internet zetten voor de geïntereseerden (he zehra ;) ) |
|
|
| TOR |
is gewijzigd naar 22u blijkbaar, ik zie het nu pas.. :rolleyes:
en met die stream heb ik ook problemen.. :( |
|
|
| Tiger777 |
| hmm, das wel zwak dat we dat nu pas weten he... ik heb natuurlek alles voor 23u klaargezet... topradio, niet te vertrouwen :( |
|
|
|
|