return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
telepatie
View this Thread in Original format
basvh
Hallo mensen,

Wat er vandaag gebeurde was zoooooo vaag.

Ik ga kaarten voor HQ halen bij de GWK in den bosch. Ik kom binnen en vraag aan de verkoper: Kan ik nog kaarten kopen voor HQ van vanavond!
Hij zei: jah ik zal ff kijken, dus hij loopt naar een ticket computer die ergens achter staat.
Vervolgens komt ie terug met 3 tickets. Terwijl ik het woord drie dus niet over mijn lippen heb gehad.
Echt bizar dit. Je ziet op TV dan weleens een van die helderziende mensen, maar als zoiets bij jezelf overkomt dan sta je toch wel ff te kijken.

Nog meer mensen hier die zulke voorvallen hebben meegemaakt?
jp
Hij dacht natuurlijk: 1..2..3 that's the name of the DJ :D

Dus printte hij er 3 uit omdat hij weet dat op dat soort feesten dj's de muziek verzorgen ;)
ahp2002
quote:
Originally posted by basvh
Hallo mensen,

Wat er vandaag gebeurde was zoooooo vaag.

Ik ga kaarten voor HQ halen bij de GWK in den bosch. Ik kom binnen en vraag aan de verkoper: Kan ik nog kaarten kopen voor HQ van vanavond!
Hij zei: jah ik zal ff kijken, dus hij loopt naar een ticket computer die ergens achter staat.
Vervolgens komt ie terug met 3 tickets. Terwijl ik het woord drie dus niet over mijn lippen heb gehad.
Echt bizar dit. Je ziet op TV dan weleens een van die helderziende mensen, maar als zoiets bij jezelf overkomt dan sta je toch wel ff te kijken.

Nog meer mensen hier die zulke voorvallen hebben meegemaakt?


als je er 3 nodig had is t inderdaad toevallig, want dat staat nergens in je verhaal, dus dat telepatheer ik er maar even uit
basvh
jah ik had er dus net 3 nodig.

Offtopic:

JP, is het verstandig om op de ljnbaansgracht of in de buurt te parkeren? Ik heb namelijk geen zin dat me ruit wordt ingeslagen maar ook niet echt zin om 33 euro voor parkeer garage te betalen
New Wave
quote:
Originally posted by basvh
jah ik had er dus net 3 nodig.

Offtopic:

JP, is het verstandig om op de ljnbaansgracht of in de buurt te parkeren? Ik heb namelijk geen zin dat me ruit wordt ingeslagen maar ook niet echt zin om 33 euro voor parkeer garage te betalen


Amsjterdam ish vraai pharkieren na 23:00 oer.
basvh
quote:
Originally posted by New Wave
Amsjterdam ish vraai pharkieren na 23:00 oer.


jah dat weet ik, maar loop ik geen grote kans als me autotje buitenstaat dat me ruitje sneuvelt
New Wave
quote:
Originally posted by basvh
jah dat weet ik, maar loop ik geen grote kans als me autotje buitenstaat dat me ruitje sneuvelt


Amsterdam zou Amsterdam niet zijn als het geen Amsterdam was. :) tuurlijk niet. Ik heb mijn auto in de meest ruige buurten van Amsterdam geparkeerd. Gewoon niets in je auto laten liggen en vakkie bij de bijrijder open zetten zodat ze weten dat er neits te halen valt.
En het is veel te koud om nu auto's open te breken :p
Duke2003
on topic: wat raar inderdaad... het kan natuurlijk toeval zijn maar ja... ik heb ook een aantal keer gehad dat er gebeld wordt en dat ik vlak voordat ik opneem ineens weet wie er belt (en nee ze hadden niet van tevoren gezegd "ik bel je vanavond" o.i.d.)
DJ Gerrit
dit heb ik ook altijd met vrouwen ja, zonder 1 woord te zeggen gaan ze al met mee ;)
jp
In Amsterdam moet je tot 24:00 uur betalen.

Je kunt hem voor 2 euro/uur het in de Marnix garage zetten (die lelijke toren naast de texaco en Politie bureau). De Melkweg is 300 meter verderop aan de linkerkant.

http://www.parkerenamsterdam.nl/garages/euro01.htm

Die gaat dicht om 02:00 en gaat om 06:30 weer open (HQ eindigt om 05:00 dus of het handig is...)

Bij het Byzantium (Leideseplein/Marriot Hotel/ingang Vondelpark) zit ook een parkeergarage. Die is 24 uur open en kost 2,80 per uur. Melkweg is 200 meter lopen vanaf de andere kant.

Jappio
Ik heb het heel vaak met mijn vader, dan zegt hij iets terwijl ik er aan denk en er absoluut geen aanleiding voor is om zoiets te zeggen. Ik denk dat het toch zoiets heeft te maken met zelfde denkgangen ofzo :) in jouw geval is het gewoon pure mazzel :p
Donna
Nah hij liep naar zn kaartjes machientje en dacht laat ik r 1,2,3 in godsnaam maar 3 meenemen dan heb ik de meeste kans om de schepen recht te laten varen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement