return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
låt från i somras...
View this Thread in Original format
Smekbar
Tänkte bara jag skulle dela med mig av en låt jag skrev i somras när jag var på island... Var ganska inspirerad av naturen där, samt av låten Papua New Guinea av Future sound of London (orginalmixen)... fixade till den lite idag, samt "halvmastrade" den... här finns den iaf för de som är intresserade... :)

stilen är väl typ Chillout trance, nått åt det hållet iaf :)

Ivar Boson - Native Sunshine (save as.. funkar alldeles säkert bäst :) )
Smekbar
hmm alltså.. ni är minst 5 pers som laddat hem låten... kan inte ni vara så snälla och skriva en liten kommentar? det hade uppskattats väldigt mycket...
dj_hysterix
laddar ner den nu, comments lejtör :)
dj_hysterix
den var okey, pianot e coolt :)
dbl
har tänkt ladda ner den flera gånger.. men har inte blivit av ännu bara.. ska göra det sen.. ta o vakna till nu först bara.. hehe :)
Smekbar
quote:
Originally posted by dj_hysterix
den var okey, pianot e coolt :)


trevligt :) pianot är imho väldigt mysigt ;)
BrainmaN
Den var helt ok ... då fick man drömma sig iväg en stund.. på minde mig om när jag hadde min SQ1 o plinka på usch vad jag saknar den
TrancE_GyLLe
den var mkt bra.. låter mkt proffisionel (eller hur de stavas=) mkt bra jobbat!!! :gsmile: :gsmile:
dbl
funkar inte att ladda ner
Nemesis44
Låter helt okej.
Bra ljudkvalitet osv, tycker att du kunde kanske bygga upp låten lite mer med pads och andra melodier. Sorry, har Trance huvudet på idag ;).

Annars en mysig låt.

Nem
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement