|
låt från i somras...
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
Tänkte bara jag skulle dela med mig av en låt jag skrev i somras när jag var på island... Var ganska inspirerad av naturen där, samt av låten Papua New Guinea av Future sound of London (orginalmixen)... fixade till den lite idag, samt "halvmastrade" den... här finns den iaf för de som är intresserade... :)
stilen är väl typ Chillout trance, nått åt det hållet iaf :)
Ivar Boson - Native Sunshine (save as.. funkar alldeles säkert bäst :) ) |
|
|
| Smekbar |
| hmm alltså.. ni är minst 5 pers som laddat hem låten... kan inte ni vara så snälla och skriva en liten kommentar? det hade uppskattats väldigt mycket... |
|
|
| dj_hysterix |
| laddar ner den nu, comments lejtör :) |
|
|
| dj_hysterix |
| den var okey, pianot e coolt :) |
|
|
| dbl |
| har tänkt ladda ner den flera gånger.. men har inte blivit av ännu bara.. ska göra det sen.. ta o vakna till nu först bara.. hehe :) |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
den var okey, pianot e coolt :) |
trevligt :) pianot är imho väldigt mysigt ;) |
|
|
| BrainmaN |
| Den var helt ok ... då fick man drömma sig iväg en stund.. på minde mig om när jag hadde min SQ1 o plinka på usch vad jag saknar den |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| den var mkt bra.. låter mkt proffisionel (eller hur de stavas=) mkt bra jobbat!!! :gsmile: :gsmile: |
|
|
| dbl |
| funkar inte att ladda ner |
|
|
| Nemesis44 |
Låter helt okej.
Bra ljudkvalitet osv, tycker att du kunde kanske bygga upp låten lite mer med pads och andra melodier. Sorry, har Trance huvudet på idag ;).
Annars en mysig låt.
Nem |
|
|
|
|