return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מחפש ציוד לתקלוט
View this Thread in Original format
R.T.SHOKK
מחפש ציוד לתקלוט (שני סי די פלייר ומיקסר)עד מחיר של 1500 ש"ח
או אתרים טובים לקניית ציוד ניסיתי אתרים כמו 123 די ג'י וכדומה ומצאתי שלא מספקים ציוד לארץ
אתם חייבים לעזור לי
תביאו לי הצעות!
skelz
במחיר הזה אני לא בטוח שתמצא ציוד
וגם אם כן.. הציוד הזה יהיה חרא.

תחסוך קצת.. ואז תקנה פלטה של 100 או משהו :)
coby
1500 ?!

זה לא יספיק לך לחצי קומפקט

אלא אם אתה קונה יד שביעית או משו מסריח ביותר
R.T.SHOKK
בסדר אני יחסוך יותר כסף נגיד..
אבל איפה אני יכול להשיג ציוד
חוצמזה אני לא מעוניין ממש בציוד מקצועי ביותר
משו שאני יוכל להתחיל איתו ככה בקטנה
אבל גם לא משו ממש ממש ממש חרא
skelz
תתחיל עם 100..
או.. שמע מה תעשה
תעבור לביטמן בקניון ת"א

פעם אחרונה שהייתי שם היה שם נגן כפול של סטנטון
אני וחבר שלי דפקנו שם סט של שעה וחצי ולא הרגשנו
אז.. תלך תראה אם יש אותו.. הוא מכשיר מאוד נוח לעבודה
והוא לא יקר יחסית
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by skelz
תתחיל עם 100..
או.. שמע מה תעשה
תעבור לביטמן בקניון ת"א

פעם אחרונה שהייתי שם היה שם נגן כפול של סטנטון
אני וחבר שלי דפקנו שם סט של שעה וחצי ולא הרגשנו
אז.. תלך תראה אם יש אותו.. הוא מכשיר מאוד נוח לעבודה
והוא לא יקר יחסית


דודו למה בשם אלוהים אתה מתכוון כשאתה אומר קניון תל אביב.???
דיזנגוף סנטר?
עזריאלי?
רמת אביב בטוח לא
R.T.SHOKK
שמע אחי איזה קניון זה אני חייב לדעת....
nimrod levi
quote:
Originally posted by R.T.SHOKK
שמע אחי איזה קניון זה אני חייב לדעת....


דיזינגוף סנטר
ליד כלי זמר
Q-PiXeL
ביטמן נמצאים בדיזנגוף סנטר... אם אני לא טועה קשה למצוא אותם שמה אז תברר לפני


ונראה לי לתחנה המרכזית החדשה קוראים קניון ת"א... או שאני טועה...
HyPeRSoNiC
אחי
רק ביטמן
כלי זמר שודדים!!!!!
אני עשיתי טעות שקניתי מהם...... למרות שאני לא מתחרט על מה שקניתי....

הם ממש מול ביטמן
ואתה יכול להישאר שם שעות ולעשות לציוד מה שבא לך!!!! לא איכפת להם
הם יחברו לך מה שתרצה לאן שתרצה
ככה תוכל לדעת הכי טוב מה מתאים לך

אבל מה שבטוח - 1500 זה לא מספיק!!
אני חושב שתוכל לקנות ציוד נורמלי ב-5000

oDrori
quote:
Originally posted by skelz
פעם אחרונה שהייתי שם היה שם נגן כפול של סטנטון
אני וחבר שלי דפקנו שם סט של שעה וחצי ולא הרגשנו
אז.. תלך תראה אם יש אותו.. הוא מכשיר מאוד נוח לעבודה
והוא לא יקר יחסית

דבר במספרים ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement