|
Music Power
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| ok...iemand geld teveel?!!:D |
|
|
| eieregooie |
| Haha, vet man... Vraag me alleen af of het nog een beetje klinkt... |
|
|
| raoel |
Deze mannen zijn freaks en hebben er denk ik wel veel verstand van.
De "kast" geeft geen (nauwelijks) trilling zoals hout wel doet en daardoor heb je geen resonantie effecten.
Het zal ongetwijfeld goed klinken.
Midden en hoge tonen speakers zal ook wel tot in de perfectie zijn berekend, maar het is antuurlijk de bassweergave waar het om draait in de kamer.
Ik hoop voor de buren dat het een vrijstaand pand is :) |
|
|
| New Wave |
Geen trillingen :D?
Ze hebben 2 grote grindtegels op hun cd speler moeten leggen tegen het stuiteren, volgens mij zijn daar genoeg trillingen :p |
|
|
| Flippe |
Das wel een mooi dingetej!
Moet ze eens een geluidsopname van maken |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by Flippe
Das wel een mooi dingetej!
Moet ze eens een geluidsopname van maken |
Haha ja, en dan ga je daar naar luisteren op je computerspeakertjes en dan zeg je "mwah, het zal best de grootste subwoofer ter wereld zijn maar het klinkt helemaal niet hard...".
Ik weet niet of je opmerking serieus was of een zeer sterk staaltje satire, ik hoop het laatste.
WTB. |
|
|
| Stephan |
| Wat een ontzettend lelijke ruimte is dat zeg. Ook die boxen die in die ruimte staan zijn gewoon spuug lelijk. Die sub is wel mooi gemaakt maar toch. Het zal allemaal wel goed klinken maar ik vind het helemaal niets ... |
|
|
| snitz |
| idd is volgens mij niet te vergelijken met een echte ervaring. Ziet er iig indrukwekkend uit maar wat als men gaat verhuizen?:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Stephan
Wat een ontzettend lelijke ruimte is dat zeg. Ook die boxen die in die ruimte staan zijn gewoon spuug lelijk. Die sub is wel mooi gemaakt maar toch. Het zal allemaal wel goed klinken maar ik vind het helemaal niets ... |
Wat is nou belangrijker? |
|
|
|
|