| Nuutti |
JJ-T1, tunnistin muuten ton sun Track01:n. Käytin aikanaan aika paljon aikaa noiden Matt Hardwickin setin biisien tunnistamiseen. Vesa oli jotenkin hakkeroinut Junon kaikki vanhat samplet listaan ja kuuntelin läpi suunnilleen kaikki 99-00 julkaistut biisit. :crazy:
Et muuten sattumalta tiedä sitä biisiä joka tuli radiossa Jaspa Jonesin vikana biisinä? Vokaalit oli muistaakseni "Take me home". |
|
|