return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Oletko päässyt nauttimaan...
View this Thread in Original format
JJ-T1
Magellan Project - Dive theme?
Helmi upliftari! mielipiteitä otetaan vastaan...
toco
kiksuttaa kyllä kivasti.. mut odotahan kunnes kuulet the flute:n :tongue2
Nuutti
JJ-T1, tunnistin muuten ton sun Track01:n. Käytin aikanaan aika paljon aikaa noiden Matt Hardwickin setin biisien tunnistamiseen. Vesa oli jotenkin hakkeroinut Junon kaikki vanhat samplet listaan ja kuuntelin läpi suunnilleen kaikki 99-00 julkaistut biisit. :crazy:

Et muuten sattumalta tiedä sitä biisiä joka tuli radiossa Jaspa Jonesin vikana biisinä? Vokaalit oli muistaakseni "Take me home".
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement