return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
Trance Reviews - Februari 2004
View this Thread in Original format
eieregooie
Perpetuous_Dreamer-Future_Funland_2003__Astura_Remix-Promo_Vinyl-2004
Nieuwe mix van deze Perpetuous Dreamer \o/ Lekker chill melodieus trancertje :)

8/10

4_Strings-Back_To_Basics-Promo_Vinyl-2004
Niet meer het standaard 4 Strings synthje en daarom wel verfrissend... Verder redelijk simpel plaatje :)

6.5/10

Aluna-All_I_Need_Is_Time__Slusnik_Luna_And_Noel_Sanger_Mixes-Promo_Vinyl-2004
Nieuwe op Armada's Soundpiercing. Beide light proggy trance mixjes met fijne vocalen... Slusnik mix begint lekker maar wordt een beetje kaas naarmate de track verder vordert. Noel Sanger wat minder kaas dus...

7.5/10

Birgit-Everybody_Wants_To_Be__Incl_Ronald_Van_Gelderen_Remix-Vinyl-2004
Sja... niet echt mijn ding... Ronald mix op zich goeie productie, beetje in de nieuwe Ferry stijl... Maar die Birgit... ik weet het niet hoor... Waar is de dub? :p

7/10

F_Massif-Somebody-Promo_Vinyl-2004
Opvolger van Understatement... Weer niet echt mijn ding... Maar wederom, op zich wel weer goeie productie... Beetje poppy misschien...

6/10

Haak-Bass_Shuttle__Pulling_Strings-Promo_Vinyl-2004
Erg sterke plaat!!! Beide tracks zijn steengoed en hebben beetje duistere sound. Maar Bass Shuttle heeft voor mij toch de voorkeur... Lekker knallen!

9/10

Misja_Helsloot_Feat_Shane_54-Back_From_Your_Past-Onesided_Promo_Vinyl-2004
Dit vond ik verassend goed! Lekker uptempo, goeie vocalen, fijne opbouw... Verdient eigenlijk een goeie remix ;)

8.5/10

Perry_ONeil-Kubik__Incl_Intro_Mix_And_Breaking_Away-Promo_Vinyl-2004
Sja, Kubik, die is toch wel bekend inmiddels... De intro mix is leuk natuurlijk, en Breaking Away is ook een lekkere typische Perry track... Kwaliteitje dus :)

8.5/10

Randy_Katana-One_Solid_Wave__Incl_Sam_Sharp_Remix-Promo_Vinyl-2004
Sam Sharp, lekker :D Origineel is weer echt Katana stijl, maar Sam Sharp geeft het een mooie twist :)

7.5/10
CygnusX
Dank u ei
dj Zevan
Jiva - Strange Dimensions (Original Mix & Dub Mensions Mix)

een (nieuw) alias van sultan, zeker wel gekend
2 zalige breakbeat track, lekker chilled, aanrader

8/10
eieregooie
Rapid_Eye-Santa_Cruz__Incl_MK-S_Remix-Promo_Vinyl-2004

:eek: :eek: :eek: :eek: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:

:D
CygnusX
Mojado ft. Mr Sam - Naranja [Mr Sam Vision]
Cool nummer, te vergelijken met Sunshine van de Filterheadz.
8/10

Yahel - Avalanche [Senses Remix]
Een uplifting remix van een psytrance nummer. Goeie combinatie. Het nummer zat in ASOT130 XXL.
7.5/10

Faraway Project - Without Fear
Zoals bij de vorige Faraway Projects moest ook deze effe wennen. Een tikkeltje minder dan Believer imo, maar nog altijd top! Goldenscan Remix is ook geslaagd.
7.5/10
Wildfir3
quote:
Originally posted by CygnusX
Faraway Project - Without Fear
Zoals bij de vorige Faraway Projects moest ook deze effe wennen. Een tikkeltje minder dan Believer imo, maar nog altijd top! Goldenscan Remix is ook geslaagd.
7.5/10

die plaat is te lekker voor woorden :)

ene keer gehoord in den 2dance en direct verliefd op geworden en gekocht :)
Joker666
Airwave - Lady Blue (Ambient mix)

I love this one!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Superrrrr!!!!!
super-styleR
quote:
Originally posted by Joker666
Airwave - Lady Blue (Ambient mix)

I love this one!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Superrrrr!!!!!

Idd deze plaat is ZALIG omg man i'm in love :D
TOR
quote:
Originally posted by eieregooie
Rapid_Eye-Santa_Cruz__Incl_MK-S_Remix-Promo_Vinyl-2004

MK-S :eyes:
Meltos
De maand Februari is begonnen, dus ook de tijd van de pruimen is aangebroken :D :

Active Sight - The search for Freedom

Vond eigenlijk gek dat nog niemand deze tune hier gepost heeft, is absoluut de BOM van februari voorlopig voor mij, ma vo wie ni he :D E fijne productie van M.I.K.E. en Fred Baker (Frédéric den Bakker) en ook nog e echte "Dancefloor Filler"! Om je vingers van af te likken :D :D

Rate: 10/10
Label: Captivating Sounds (Armada)
Release Date: 07.02.04
Remixen: A1. The Search For Freedom / B1. Take The Day As It Comes
Dj Support: Armin van Buuren, ...

Paul van Dyk ft Second sun - Crush

De nieuwe Paul van Dyk in e samenwerking met Second Sun... Vind ze echt wel geslaagd, e overheerlijk nummer, zeker de PVD Remix op de B-kant... Sommige vinden de plaat maar niks door de vocals en omdat ze van Paul van Dyk is, maar ik vind ze helemaal TOP, e plaat waar je je de hele avond op kan verder bewegen :o :p

Rate: 9/10
Label: Vandit
Release Date: 02.02.04
Remixen: A1. Club Mix / A2. Original Mix / B1. PVD Remix
Dj Support: Paul van Dyk, ... :D

Rio Klein - Fearless

2 Prachtige remixen van deze lekkere plaat, mijn voorkeur gaat uit naar de "Push Remix", misschien omda'k ne belg... Neeje, gewoon omda M.I.K.E zijn best gedaan heeft :D Heerlijke vocals bij deze plaat!! Ook nog e "TUNE OF THE WEEK" geweest in Episode 126 XXL bij ASOT. Weer e fijne release op't Nettwerk label..

Rate: 9.5/10
Label: Nettwerk
Release Date: 07.02.04
Remixen: A1. Push Remix / B1. Agnelli & Nelson Remix
Dj Support: Armin van Buuren, ... :D

Kyau vs Albert - Velvet Morning

Voor't eerst gehoord op ASOT (tja waar anders...) en valt absoluut goed te pruimen hoor (ondanks de mannelijke vocals), zeker de Aalto Remix, die zich op de B-kant van't Vinieltje bevind :D Een erg sterke release op't Anjunabeats label of beter gezegd op't label van "Above and Beyond" ;)

Rate: 9/10
Label: Anjunabeats
Release Date: 31.01.04
Remixen: A1. Mirco De Govia Remix / B1. Aalto Remix
Dj Support: Ferry Corsten, Armin van Buuren, ...

eieregooie
Volgens mij moet jij meer mp3's sponzen, want deze tracks zijn stuk voor stuk eerder behandeld ;)
Meltos
quote:
Originally posted by eieregooie
Volgens mij moet jij meer mp3's sponzen, want deze tracks zijn stuk voor stuk eerder behandeld ;)

Ik heb inderdaad gezien dat "The Search for Freedom" al behandeld was (dus e dubbele post), ma van die andere tracks heb'k hier nog geen review gevonden..

Daar ik niet op de hub zit, is't m'n bedoeling de vinyl's hier te posten die net gerealeasd zijn.. Niet iedereen heeft het privilege van in't bezit te zijn van Promo's he Ei ;) :D :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement