return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יש למישהו את הדיסק של איזבו?
View this Thread in Original format
orib1
טיפה לא קשור ,כי זאת להקת רוק ישראלית חדשה..

הם ממש טובים ,אפילו יש להם סינגל ברדיו

אני חייב להשיג את הדיסק שלהם... יש למישבהו?
DJ-Kreing^^
אחי יש הרי ט'רד מיוחד בשביל בקשות מהסוג הזה
הפורום הזה אשכרה מדרדר, מתחיל להיות שכונתי בלי מוד קבוע שיסדר את העניינים, שלא נדבר על זה שבזמן האחרון בקושי יש פוסטים /טרדים מעניינים וקשורים.
arik
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אחי יש הרי ט'רד מיוחד בשביל בקשות מהסוג הזה
הפורום הזה אשכרה מדרדר, מתחיל להיות שכונתי בלי מוד קבוע שיסדר את העניינים, שלא נדבר על זה שבזמן האחרון בקושי יש פוסטים /טרדים מעניינים וקשורים.

אני איתך אחי
אולי פשוט נערוך הצבעה פשוטה
ונוסיף מוד ?
skelz
1. הוא חדש
2. הוא בא לפה במטרה למצוא את הדיסק
3. אני מודיע לו רשמית שגם אם היה לי את הדיסק הוא לא היה מקבל
4. הוא נרשם בשביל לקבל דברים אז מבחינתי הוא יכול ללכת

תודה ולהתראות
Origin
quote:
Originally posted by arik
אני איתך אחי
אולי פשוט נערוך הצבעה פשוטה
ונוסיף מוד ?

ואללה רעיון טוב...!!!
warpedd_
יא ראבאק
שרועי כבר ימנה עוד מוד

נמאס לי כבר מזה שיש פה שכונה
Eitan E
quote:
Originally posted by warpedd_
יא ראבאק
שרועי כבר ימנה עוד מוד

נמאס לי כבר מזה שיש פה שכונה


רררראאאאססססממממיייי
HyPeRSoNiC
אני לא מבין למה זה לוקח כל כך הרבה זמן.......

ולבחור שפתח את הטרד,
אין לי את הדיסק...... אבל גם לא שמעתי על הלהקה. איך היא? טובה??
KrazyDJs
באמת צריכים פה מוד..
צריכים להתחיל נדנד לרועי..

ואני זוכר כבר הודעה אחת על ההאב שהבחור הזה פתח
סעמק :\

חוקיםםם מוד חוקיםםם
זה מה שחסר
Hell_Copter
חליק דיבורים ושטויות!!!
זה בתהליכים שלוקחים זמן... אין מה לעשות

*Closed*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement