return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Wat vinden wij hiervan
View this Thread in Original format
DeMoN
Zat pas mtv te kijken en toen kwam dit nummertje, het is meer dance dan trance volgens mij

maar het is wel een lekker nummertje check it out http://www.xs4all.nl/~maquine/FTP%2...0/MUSIC%20VIDZ/
Boss
Argh.... daddy dj.... werd kapot gedraaid in Salou...
eerste 5x is wel leuk... daarna niet meer
rellivisit
Daddy dj, waar hebben we die eerder gezien.......ow ja in de thread voor slechtste nummer uit 2001. :toothless :toothless
Blik
quote:
Originally posted by Boss
Argh.... daddy dj.... werd kapot gedraaid in Salou...
eerste 5x is wel leuk... daarna niet meer


in Salou..........das een reden om hem te downen:) want nu wil ik weten welk nummer het is
Blik
ik heb hem gedownd en vind hem zwaaaaaaaaaaaaaar matig, ik snap wel dat je gek word van dit nummer
Boss
hij werd altijd 5x op 'n avond gedraaid in de Papillon... kut discotheek, maar 'k kwam er wel altijd gratis naar binnen...
Blik
quote:
Originally posted by Boss
hij werd altijd 5x op 'n avond gedraaid in de Papillon... kut discotheek, maar 'k kwam er wel altijd gratis naar binnen...


ach ja, als je ook gratis in de Flashback en Snoopy's komt:D
moogwai
quote:
Originally posted by Boss
hij werd altijd 5x op 'n avond gedraaid in de Papillon... kut discotheek, maar 'k kwam er wel altijd gratis naar binnen...


Haha.. daar ben ik zeker niet geweest.. alleen Pacha, Snoopy's en Flashback zijn super in Salou.


quote:
Originally posted by Blik

ach ja, als je ook gratis in de Flashback en Snoopy's komt:D


Ja precies... als je een beetje vroeg ging kom je daar gewoon gratis in.
Boss
snoopy's....nah.. 1x geweest toen 100% isis draaide, maar da was nix

airco in de snoopy's was bovendien levensgevaarlijk..... 'n uurtje daarbinnen staan en de volgende dag ging je dood aan 'n longontsteking
TranceFool
quote:
Originally posted by Boss
snoopy's....nah.. 1x geweest toen 100% isis draaide, maar da was nix

airco in de snoopy's was bovendien levensgevaarlijk..... 'n uurtje daarbinnen staan en de volgende dag ging je dood aan 'n longontsteking

Ik ken het uit Lloret :(

DeMoN
maar toch de eerste keer vond ik hem wel stoer, nu inderdaad matig

nog niet op de radio gehoord trouwens
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement