return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
יוםםםם טובבבב 2004! (pg. 3)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by ronsh
גם אני הייתי במשחק...
וגם אני פספסתי את יומטוב

רק ההבדל בינינו
זה שאני הייתי בצד הירוק...
ולא נורא אחי
זה לא 1 זה לא 2 זה 3!!


אתה היית גם זה שחטף מכות בסוף המשחק נכון?
חחחח קופים

קיצקץ
סיימתי להוריד אתמול באמצע הלילה את המופעים וראיתי רק את ה"דיסק" הראשון יענו עד אחרי ציפי שביט
הציני הכי מרגש! ראיתי אותו בחופש הגדול לפני שנה בקאמל(לפני שהם עברו) והוא היה שיא המצחיק
:D
itamarsan
quote:
Originally posted by ADiSH
היה ענק עם קיציס ופרידמן
שהוא ניסה לזיין את הפרה זה הרג אותי
:haha: :stongue:

ואיייי זה היה קטע שולט אהבתי ואיך הוא אמר תראה איזה חזה ענק ניהיה לי הרג אותי!!!!!!
אבל חוץ מיזה לא היה משהו מיוחד וביום שם היו קטעים נבחרים...
KosmiK-G8
אין ללא ספק שגיב פרידמן היה מספר אחת
אם מישהו יכול לעשות גסטה ולשלוח לי אני ישמח הוא פשוט קרע אותי
הבנתי שהוא כותב לתוכנית של יאיר ניצני בין השאר

דרך אגב באחד הקטעים ירדו על מישהי מהקהל
שאלו אותה איך קוראים לה והיא ענתה טל
וקטלו אותה ולא זוכר מה עוד
קיצר הייתי איתה בקשר לפני שנה וחצי
איזה קטע מונפץ היה פתאום לראות אותה בטלויזיה:)
אחרי שנה!!
NyKoN
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אין ללא ספק שגיב פרידמן היה מספר אחת
אם מישהו יכול לעשות גסטה ולשלוח לי אני ישמח הוא פשוט קרע אותי
הבנתי שהוא כותב לתוכנית של יאיר ניצני בין השאר


הוצאת לו שם רע עכשיו כי התוכנית של יאיר ניצני מזזזזזזה לא מצחיקה
nimrod levi
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אין ללא ספק שגיב פרידמן היה מספר אחת
אם מישהו יכול לעשות גסטה ולשלוח לי אני ישמח הוא פשוט קרע אותי
הבנתי שהוא כותב לתוכנית של יאיר ניצני בין השאר

דרך אגב באחד הקטעים ירדו על מישהי מהקהל
שאלו אותה איך קוראים לה והיא ענתה טל
וקטלו אותה ולא זוכר מה עוד
קיצר הייתי איתה בקשר לפני שנה וחצי
איזה קטע מונפץ היה פתאום לראות אותה בטלויזיה:)
אחרי שנה!!


זאת שהוא עשה לה... טל וואי איזה שם של כוסית...
איך את מסבירה את זה??
:haha:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by nimrod levi
זאת שהוא עשה לה... טל וואי איזה שם של כוסית...
איך את מסבירה את זה??
:haha:


חחחחחחחחחח כן

וואלה לא זכרתי את הקטילה:)
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
דרך אגב באחד הקטעים ירדו על מישהי מהקהל
שאלו אותה איך קוראים לה והיא ענתה טל
וקטלו אותה ולא זוכר מה עוד
קיצר הייתי איתה בקשר לפני שנה וחצי
איזה קטע מונפץ היה פתאום לראות אותה בטלויזיה:)
אחרי שנה!!


אני לא הייתי מתגאה בזה :)
אבל הוא תותח... הרג אותי עם הצחוקים על הזה בטלפון.... "טובבבבבב אז יאלללללה......"
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
אני לא הייתי מתגאה בזה :)
אבל הוא תותח... הרג אותי עם הצחוקים על הזה בטלפון.... "טובבבבבב אז יאלללללה......"


הבחורה נראית טוב ראסמי
סמוך עלי
אני מניח אבל שאף אחד לא שם לב לזה
eXeTik
אז כמה התרימו בסוף....?!
NyKoN
quote:
Originally posted by eXeTik
אז כמה התרימו בסוף....?!


17 מיליון ומשהו אני חושב
והאגודה הזאת, יניב אני חושב
מכפילים את זה
יענו 34 מיליון
:D

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by NyKoN
17 מיליון ומשהו אני חושב
והאגודה הזאת, יניב אני חושב
מכפילים את זה
יענו 34 מיליון
:D


נראה לי שה17 מיליון זה כולל ההכפלה...
אם תשים לב כל התוכנית הם הביאו נתונים של המצב של ההתרמות כולל ההכפלה
deluxe
בטח מתוך זה 2 שקל הולך לילדים מסכנים והשאר הולך להנהלת ערוץ 2...

לא יודע מה איתכם אבל לאורך כל המשדרים של יומטוב הייתה אוירה כאילו רוצים שתתרום כדי לדפוק אותך. כאילו משהו שם מסריח בכל העסק הזה.

* עשוי להכיל בוטנים - מה, אתם לא יודעים מה אתם שמים שם? אולי שמתם ציאניד ולא אמרתם? *

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement