return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Jag söker "Niclas Lundqvist" a.k.a. "Nord Light"! (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by psystamp
Vadå? Är han inte omtyckt?
Njaoäjooo han e nog mer som Jessica Simpson för mig iaf än Brittan :toothless jag sprider rosenblad på den mark han skall äntra...
reveal
quote:
Originally posted by psystamp
Vadå? Är han inte omtyckt?


Hehe, nu missförstod du mig :) Nordlight är omtyckt, det jag menade var att det nog inte är många på TA som har Britney Spears som idol :p
psystamp
quote:
Originally posted by reveal
Hehe, nu missförstod du mig :) Nordlight är omtyckt, det jag menade var att det nog inte är många på TA som har Britney Spears som idol :p


hahah.. då förstår jag.. lol
kan du ge mig hans email adress till mig. om du har den dvs.. :)
//Tack

Johan a.k.a. psystamp on psystamp.net
Dioxys
quote:
Originally posted by reveal
[kennymode] Fett med mystiskt [/kennymode]


:stongue: :haha: :stongue: :haha: höll på att rammla av stolen!!
NordLight
quote:
Originally posted by Aendy
Nordlight har varit elak... Har du tagit någon annans trolovade? Fett med nyfikna alla kommer vara. Jag vill utlysa en tävling, gissa vad det är snubben ovan vill Nordlight eller ännu hellre, vad har Nordlight hittat på som gjort att snubben jagat honom i minst ett år. Närmst vinner en friplåt till juniorinnebandiie i Stockholm ;)


HAHA!

Han fick tag på mig för några veckor sedan. Det gällde mina rebirthlåtar som jag gjorde för månge år sen....

Så med risk för att göra dig besviken har jag inte snott hans tjej:D .

Greetz
NordLight
Kongo_kim
quote:
Originally posted by NordLight
HAHA!

Han fick tag på mig för några veckor sedan. Det gällde mina rebirthlåtar som jag gjorde för månge år sen....

Så med risk för att göra dig besviken har jag inte snott hans tjej:D .

Greetz
NordLight


va är det du!

fan jag kommer ihåg jag ladda ner fett många Niklas Lundqvist låtar och gjorde om på Rebirth.
NordLight
quote:
Originally posted by Kongo_kim
va är det du!

fan jag kommer ihåg jag ladda ner fett många Niklas Lundqvist låtar och gjorde om på Rebirth.


Jepp - it's me;) . Det var kul med den gamla goda rebirth tiden. Gjorde du mycket på rebirth?

NL
Kongo_kim
quote:
Originally posted by NordLight
Jepp - it's me;) . Det var kul med den gamla goda rebirth tiden. Gjorde du mycket på rebirth?

NL

mja jag remixade mest min kusins grejer.
har faktiskt en gammal mp3:a på en låt jag gjorde med min kusin.
Den är skräp men rätt unik

kan uppa den i morrn till Steves FTP
NordLight
quote:
Originally posted by Kongo_kim
mja jag remixade mest min kusins grejer.
har faktiskt en gammal mp3:a på en låt jag gjorde med min kusin.
Den är skräp men rätt unik

kan uppa den i morrn till Steves FTP


Gör det !

Greetz
NL
Kongo_kim
quote:
Originally posted by NordLight
Gör det !

Greetz
NL


Uppar den nu. ligger direkt i uplpad längst ner.

Low Altitude (han) feat DJ Headhunter(jag) - Oh My God The Police Are Coming


skräp men han gjorde melodin inte jag

NordLight
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Uppar den nu. ligger direkt i uplpad längst ner.

Low Altitude (han) feat DJ Headhunter(jag) - Oh My God The Police Are Coming


skräp men han gjorde melodin inte jag


Yo!

Har precis lyssnat & är positivt överraskad. Det mesta som folk gjort på rebirth låter faktiskt skräp. Jag håller med dig om melodin, men beatet är skönt som f.n och driver på bra. Orginal RB eller mod ?

Greetz
NL
Kongo_kim
quote:
Originally posted by NordLight
Yo!

Har precis lyssnat & är positivt överraskad. Det mesta som folk gjort på rebirth låter faktiskt skräp. Jag håller med dig om melodin, men beatet är skönt som f.n och driver på bra. Orginal RB eller mod ?

Greetz
NL


original..

Haha det var jag som skapade beaten och han gjorde melodin.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement