return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Hard Trancea ?
View this Thread in Original format
digitalbeat666
Moro!

antakaapas jotain kovia hardtrance artistinimiä, kaikkia muita paitsi Darude. :) Jotain hardtrance dj nimiä ois kans kiva tietää.
GrimReaper
Hardtrance ei o ollenkaan mun juttu mutta tässä nyt muutamia nimiä jotka luokittelen hard trancen tekijöiksi omasta mielestäni:

- DJ Scot Project / Arome
- Yoji Biomehanika
- Yakooza / DJ Wag
- S.H.O.K.K. / Reverb
- Cosmic Gate
- Ace Da Brain
- Marc La Cruz
- Marcel Woods
- Dumonde (ainakin jotkut biisit ja remiksit)
- Lab 4
- BK (ehkä kuitenkin enemmän hard housen puolella)
- Hennes & Cold
- Guyver
digitalbeat666
ok, kiitti nimistä, pitääpä tsekata. Tuossa osa oli jo ennestään tuttuja nimiä.
MekkaFIN
Siinähän niitä jo tulikin... :)
philly_FIN
Parhaiten pääset tutustumaan hardtranceen kun haet mixejä joissa mukana tracklist, sitten niitä kuuntelemalla voit fiilistellä mikä dj iskee parhaiten sun makuun... tämänkin saitin kautta pääset hakemaan monen monta mixiä... enjoy :tongue3
digitalbeat666
quote:
Originally posted by philly_FIN
Parhaiten pääset tutustumaan hardtranceen kun haet mixejä joissa mukana tracklist, sitten niitä kuuntelemalla voit fiilistellä mikä dj iskee parhaiten sun makuun... tämänkin saitin kautta pääset hakemaan monen monta mixiä... enjoy :tongue3


jep onneks hommasin 80GB kovon vasta niin pääsee imuroimaan miksejä :)
MissJarea ainaki iskee kybällä!
BetaFactory
Gary D:n (D-Trance) levyt ovat saatavissa Anttilasta kaikkialla Suomessa. Gary D on tunnettu hard trance DJ ja tuottaja, joka noin viikko sitten (?) kävi myös Suomessa (Tampereella?) keikkaamassa.

Levyjä myydään usein 3-4 euroon/kappale, ja jokainen kokonaisuus koosuu 3 CD:stä. Saksalaista hard trancea eikä muuta. Kaikenlaisia artistejä löytyy, joten niistä voi varmasti poimia suosikkinsa.
digitalbeat666
quote:
Originally posted by BetaFactory
Gary D:n (D-Trance) levyt ovat saatavissa Anttilasta kaikkialla Suomessa. Gary D on tunnettu hard trance DJ ja tuottaja, joka noin viikko sitten (?) kävi myös Suomessa (Tampereella?) keikkaamassa.

Levyjä myydään usein 3-4 euroon/kappale, ja jokainen kokonaisuus koosuu 3 CD:stä. Saksalaista hard trancea eikä muuta. Kaikenlaisia artistejä löytyy, joten niistä voi varmasti poimia suosikkinsa.


perkeleen käpylä tämä Tornio, ei ainuttakaan Anttilaa :whip: :mad:
BetaFactory
Harmin paikka, nyt ainakin Vaasan Anttila on ymmärtänyt laittaa kalliimmat hinnat niille uusimmille (2003) Gary D-kokoelmille. Olisiko niin että 2003-levyt maksavat noin 8€ kun 2001 ja vanhimmat maksatavat noin 3€. :rolleyes:

Kuitenkin kun hyllyltä löytyy noin kymmenen Gary D-kokoelmia, niin alkaa koko tuo hard trance genee mennä vähän tylsiksi. En tiedä kuinka monta kertaa olen kuunnellut läpi nuo n. 30 eri levyä.
BetaFactory
Justiinsa, en muistanut kysyä: onko Gary D:n oikea nimi Daniel Bruns? Tietääkö joku? Tuo ei selvinnyt ainakaan Google-sedän avulla, eikä kokoelmien kansioista.

GrimReaper
quote:
Originally posted by BetaFactory
Justiinsa, en muistanut kysyä: onko Gary D:n oikea nimi Daniel Bruns? Tietääkö joku? Tuo ei selvinnyt ainakaan Google-sedän avulla, eikä kokoelmien kansioista.

Ei ole. Daniel Bruns ja Gary D ovat täysin eri heppuja. Gary D:n oikea nimi on Gerald Mahlke kun Daniel Bruns taas on.. Daniel Bruns! :p

Danielin kuva löytyy Eye Trance -levyjen inlaysta ja Gary D:n kuva monen D.Trance tai D.Techno -levyn inlaysta. Garylla on kuvissa yleensä aina lippis päässä.
BetaFactory
Ok, kiitos nopeasta vastauksesta. Minun pitää sitten käydä vertailemassa niitä kuvia sitten, koska löytyy minulta myös 3 Eye Trance-kokoelmaa. Kysymys heräsi juuri siitä, kun musatyylit Eye Trance vs. D-Trance eivät kovin paljon eroaa toisistaan. Hard trancea + vähän Arminin kiksua vähän väliä molemmilla...;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement