Aloittelijoita foorumin käytössä?
|
View this Thread in Original format
Trancetor |
Termos vaan kaikille! laitoin sit tämmösen threadin ku ite oon vielä ihan pohjasakkaa tän käytön kanssa... selailin tätä TA:n sivua ja kappas suomalainen foorumi Wuhuuu!! no nyt tähän aiheeseen eli mulla on vähä vaikeuksia loggautua sisään ja ulos, jos joku vois neuvoo miten ne tapahtuu? nyt kyl jostain sain sählättyy ihteni sisään. |
|
|
digitalbeat666 |
tuo login ja log out on kyllä toteutettu todella huonosti ja on ollu itellä suuria vaikeuksia löytää log out nappia aluksi. Mun mielestä se pitäis olla tuolla yläreunassa muiden nappien vieressä. Se on ihan pieni linkki tuon eka sivun oikeassa alalaidassa. |
|
|
Trancetor |
quote: | Originally posted by digitalbeat666
tuo login ja log out on kyllä toteutettu todella huonosti ja on ollu itellä suuria vaikeuksia löytää log out nappia aluksi. Mun mielestä se pitäis olla tuolla yläreunassa muiden nappien vieressä. Se on ihan pieni linkki tuon eka sivun oikeassa alalaidassa. |
Nonii nyt rupes löytymään :) |
|
|
Mr.Mystery |
Ikinä oo tarvinnu ulos loggautua täältä... |
|
|
Trancetor |
niin no mä lueskelen aika paljo koululla näitä nii en kehtaa jättää loggauksia päälle... |
|
|
Mr.Mystery |
quote: | Originally posted by Trancetor
niin no mä lueskelen aika paljo koululla näitä nii en kehtaa jättää loggauksia päälle... |
Hmjaa, meidän koulun koneet pyyhkii pois automaattisesti kaikki cookiet kun niiltä loggautuu ulos. |
|
|
digitalbeat666 |
mun mielestä tuo login/log out on aika iso moka niinku ite sivun käytettävyyden kannalta ja nappi edelleen hukassa, siis linkin näkönen teksti etusivulla. Täällä ei pijetä kiirettä sivun kehittämisen kanssa...:conf: |
|
|
Trancetor |
elikkäs jos nyt vielä on jollain hakusessa ne loggaukset nii tässä tulee... tosta sivun ylhäältä löytyy profile nii sieltä ainaki pääsee sisään ja log out löytyy tuolta tranceaddict forums eli foorumeitten alotus sivulta, siellä alhaalla oikeessa alalaidassa... :D |
|
|
digitalbeat666 |
quote: | Originally posted by Trancetor
elikkäs jos nyt vielä on jollain hakusessa ne loggaukset nii tässä tulee... tosta sivun ylhäältä löytyy profile nii sieltä ainaki pääsee sisään ja log out löytyy tuolta tranceaddict forums eli foorumeitten alotus sivulta, siellä alhaalla oikeessa alalaidassa... :D |
ok, kiitos tiedoista :) |
|
|
BetaFactory |
Nyt minulla on pieni ongelma. Miten saadaan tuollainen 100*100 logo ilmestymään? Ja voiko sen pitää TA:n sivuilla, vai pitääkö olla omalla saitilla tuo oma logofilu?
edit profile-valikossa varmasti, mutta ei kai signaturen-kohdalla? |
|
|
GrimReaper |
quote: | Originally posted by BetaFactory
Nyt minulla on pieni ongelma. Miten saadaan tuollainen 100*100 logo ilmestymään? Ja voiko sen pitää TA:n sivuilla, vai pitääkö olla omalla saitilla tuo oma logofilu?
edit profile-valikossa varmasti, mutta ei kai signaturen-kohdalla? |
Menepäs Profile > Edit options > Avatar > Change avatar > Use custom avatar > ja sitten voit joko linkittää sen kotisivultasi tai ladata sen TA:lle omalta koneelta > Browse.. (tällöin max. 100x100 pikseliä tai kooltaan 20kb). |
|
|
Dueno |
quote: | Originally posted by GrimReaper
Menepäs Profile > Edit options > Avatar > Change avatar > Use custom avatar > ja sitten voit joko linkittää sen kotisivultasi tai ladata sen TA:lle omalta koneelta > Browse.. (tällöin max. 100x100 pikseliä tai kooltaan 20kb). |
kiitos kiitos kiitos kiitos :crazy: |
|
|
|
|