return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Vilken är din Favorit Trance Video? (pg. 2)
View this Thread in Original format
BrainmaN
tänkte endast starta denna pga av att det inte spelas så mycket videor på tv här i sverige kul att se att det ändå finns vissa som har lite intresse kanske
SWE_TRANCE
rank1 - airwave
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
jag hatar när det står en massa negrer med badhandukar över huvudet och spelar chimpans-hanar och så är det alltid skit många tjejer som gnider rumpan i deras mellandelar :)
Ha ha ha ha... :haha:

Fan tack för era creds... det är min enda belöning för allt slit :gsmile:


Favvos för mig är

Sven Väth - L´Esperanza (93) Väth i medlehavet med delfiner, det var väl här någonstans man längtade efter mer av denna musiken + ibiza

Rank 1 - Airwave (99 tror jag) Skön epic trance blandat med lite fina damer & flygande svep över berg & natur.

Kai Tracid - Tiefenransch. (´00) Liten handling, han möter några vackra damer på en fest, vaknar upp i en roddbåt på havet och det slutar med att han själv vaknar upp i badkaret och allt knas som skett har varit en dröm.


Rui Da Silva - Touch Me En hemma fest där alla verka glada och mysiga, passar perfekt med låten

Sen finns det en som är as skön där en kille drar på ett party... verkar som han e bra dragen på E men iaf, grymt party, killen får häng med en as snygg brud och sen vaknar han upp sliten som satan i slutet av videon... fan om jag bara kunde komma på låtN...
Virus
De flesta trancevideor är väldigt dåliga måste jag säga. Får väl inte så mycket resurser eftersom de inte spelas speciellt mycket på tv. Kan inte nämna en som jag tycker är riktigt bra, så jag glider ifrån ämnet lite och nämner två mästerverk som iaf är elektronisk musik:

Aphex Twin - Windowlicker

UNKLE - Rabbit in Your Headlights
Versace
om ni nu inte visste så har winamp börjat med tv-sändingar, eller rättare sagt shoutcast fast tv-version.
just nu finns det en kanal som visar endast trancevideos...

www.powershout.com
Kongo_kim
Paul Van Dyk - Another Way

det är så synd om han... han är ju ensam
staz
quote:
Sen finns det en som är as skön där en kille drar på ett party... verkar som han e bra dragen på E men iaf, grymt party, killen får häng med en as snygg brud och sen vaknar han upp sliten som satan i slutet av videon... fan om jag bara kunde komma på låtN...

cosmicman - i love you

:)


safri duo - baya baya , e lite skojig
tobo99
quote:
Originally posted by Virus
Aphex Twin - Windowlicker


right on! :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by staz
cosmicman - i love you
Nope... inte den... låten e byggd på en gammal 80-tals låt tror jag...
DJ_Laszlo
Jag har inte sett speciellt många trance vids, så jag får väl säga "PvD - For an angel". Har en förkärlek till storstäder och dyl. - tycker den är mysig

jeremy1984
Rank1 - Airwave ...måste vara favoriten tror jag! vacker natur som passar bra till musiken :)

Lite andra sjyssta videos som jag kommer på nu är:
Gouryella - Ligaya
Oceanlab - Clear Blue Water (Ferry Corsten rmx)
Veracocha - Carte Blanche
Jurgen Vries - The Theme
DJ Tiësto - Suburban Train
Chicane - Saltwater
Delerium ft. Sarah McLachlan - Silence

Finns sååå många bra :crazy:
staz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nope... inte den... låten e byggd på en gammal 80-tals låt tror jag...


cosmicman videon stämde exakt in på det du beskrev.. dom kanske har snott idén till den av den du snackar om.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement