return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
De BETA's gingen op vakantie en namen mee... (pg. 2)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by Wildfir3
1. voorwerp
1. lied
1. extra persoon
1. DJ
1. soort drank
1. soort voedsel

- discman (om eigen muziek op te zetten als jullie allemaal naar die trens luisteren :) )
- Umek - Gatex (op dit moment even, verandert te vaak)
- mijn vriendin (aaahhhh...)
- eehh.. Adam Beyer ?
- wodka
- kaas :)
Mister_Michel
1. voorwerp: Een jacht met ingebouwde discotheek, restaurant en bar...
1. Nu-NRG - Supersonic misschien
1. Paul van Dyk voor in mijn privédiscotheek, ofwel een leuk eerlijk, mooi, tof, slim, interessant, boeiend, grappig meisje (does it exist? :D)
1. Hmmm, dan zal ik toch maar voor dat meisje gaan zeker? :D
1. Wodka off course
1. Spaghetti off course
Wildfir3
één voorwerp is één voorwerp, dus geen hele hoop dingen :p
een cd = één voorwerp, een discman = één voorwerp (dus zonder cds :p), een speaker is één voorwerp (dus geen hele party installatie), etc...

:p
basd
Mond houden, Fusion-met-de-nieuwe-naam (waarom trouwens?)
Zehra
quote:
een cd = één voorwerp, een discman = één voorwerp (dus zonder cds :p), een speaker is één voorwerp (dus geen hele party installatie), etc...

ha! mss ist een alles-in-één-product... nu supervoordelig: de alles-in-één-party-installatie voor maar slechts ... € (vul een redelijke prijs in :p)

eheheh :toothless
Wildfir3
tutut, i'm da mastah, MY THREAD, MY RULES, MY KINGDOM TILL ETERNITY :whip:

Enneuh, nieuwe nick is omdat ik de ouwe gewoon al lang beu ben en er eigenlijk al een hoop slechte herinneringen aan heb. Tijd voor eens wat anders :)
lievez
1. voorwerp
1. lied
1. extra persoon
1. DJ
1. soort drank
1. soort voedsel

alédan

1. Alles-in-een-kit-muziek-draai-tafel-box-enzo-ding
1. Der angt nog saas on a leppen :D dunno
1. Skoon lief brunette kidnappe en meepakke
1. /me :D
1. BIER (bakken)
1. BBQ-Vlees
Nyah
1. een doosje lucifers (aangezien ik nt een vuur zou kunnen aanmaken met stenen of twee stukjes hout ofzo)
2. zoveel keuze... ma aangezien de rest toch allemaal trance zou meenemen, zou ik dat al niet meenemen: misschien Evanescence met 'You'
3. mijn schatteke
4. tiësto
5. wodka redbull of smirnoff ice
6. pizza
djcresto
quote:
Originally posted by Nyah

2. zoveel keuze... ma aangezien de rest toch allemaal trance zou meenemen, zou ik dat al niet meenemen: misschien Evanescence met 'You'
3. mijn schatteke

yes ik mag mee :p :p :p

you, dan kunnen we op dat eiland allemaal depri gaan doen ma is wel een zalig nummerke.

Ikzelf zou meepakken
nen boot, zodat ik terug kan varen ofwel nen muggengaas zodat ge deftig kunt slapen met al die beestjes
universal nation waarschijnlijk als nummer of cloudwalking of cyberdance 98
hier zou ik meenemen dat één meiske van op mn trein ofwel sara of ruth of wendy maja die kende gulle nie ;)
nen dj, neem dan maar mike
als drank cola light
en als voedsel, frieten nie want dan had ik als voorwerp ne friteks moeten nemen. Dus geef mij maar aardappelen, das nog voedzaam ook.
TatanaGirl
Ik zou:
1)mijn gsm zou ik nie kunnen missen ;)
2)mystery - devotion
3)benny natuurlijk
4)dj Tatana zou wel meemogen
5)en als drank zou ik lekkere cola light meenemen (ben verslaafd aan cola light ;) )
6)en ik zou als voedsel videeke meenemen ( mijn lievelingseten)

groetjes

TatanaGirl

Tiger777
quote:

Maar als we nu eens allemaal SAMEN op vakantie gingen... Dan kunnen we een hele discotheek bouwen!!! ;)
Dark Apostle
1. mp 3 speler
1. Sephiroth - Wolftribes
1. mijn vriendin
1. M.I.K.E en Luna..miss zelfs Dana als ze gewillig is :D
1. Cola en rode vodka
1. Pita
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement