| DutchTrancer |
Hey.. Ik heb hem al een HELE tijd in de planning staan.. En laatst wilde ik eraan beginnen...
Om De cd's A State Of Trance 001 van Armin in stukken te knippen.. En dan compleet op cd's te branden...
Alleen had ik een GROTE moeite met het knippen van cd 1!!!:conf:
Kan iemand mij de tijdsduur van de tracks doorgeven??
ThanX!:D |
|
|