return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Club vs Trance events (pg. 2)
View this Thread in Original format
JayBee
quote:
Originally posted by St_Andrew
events verkar fetare, tycker det e maffigt när det e mkt folk :D
jo men det som stör mig är att det blir så opersonligt.

och dessutom hatar jag trance energy och sensations stil på deras filmer och sånt.. ÅÅÅH alltid så töntiga röster och så typ filmar de nån tjejs bröst i slow motion, Man dör ju fan utav tönt känslor.

vägra ha en London röst eller brooklyn röst eller nått coolt. och så kan de filma mer som steve, typ i publiken och som från en persons synvinel inte nån jävla kåt fågel :)
Goldiluxe
quote:
Originally posted by JayBee
jo men det som stör mig är att det blir så opersonligt.

vägra ha en London röst eller brooklyn röst eller nått coolt. och så kan de filma mer som steve, typ i publiken och som från en persons synvinel inte nån jävla kåt fågel :)



Jag Haller med DIG :)

Opersonligt o sunkigt.


HOOORAAAAY for najsa klubbar med stil!
St_Andrew
quote:
Originally posted by JayBee
jo men det som stör mig är att det blir så opersonligt.


på vilket sett är det mer opersonligt och varför ska det vara så personligt för...?
JayBee
quote:
Originally posted by St_Andrew
på vilket sett är det mer opersonligt och varför ska det vara så personligt för...?
därför att man är inte en person längre utan en publik.

altså på en mindre fest som devotion var jag uppe och dansade med Above & beyond.. det var helt ok med dem. och de snackade med skit mycket folk efter deras set oxo. och sen när man är på mindre event känner man ofta igen folk, man kan typ snacka med folk och chilla lite i någon soffa eller så typ. men liksom på sensation får du stå i en klump och dansa tills du dör (vilket oxo är kul men det kan man göra på ett mindre event oxo).

jag tycker det är kul att dra EX på spring cruise nu för det ska bli så kul att få träffa alla roliga personer. men om det hadde varit sensation hadde jag typ bara träffat vissa KANSKE innan festen och sen hadde de försvunnit in i svarta hålet :)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by JayBee
jo men det som stör mig är att det blir så opersonligt.

och dessutom hatar jag trance energy och sensations stil på deras filmer och sånt.. ÅÅÅH alltid så töntiga röster och så typ filmar de nån tjejs bröst i slow motion, Man dör ju fan utav tönt känslor.


En fråga bara..
Har du stått bland publiken när allt det där töntiga (som du kallar det) händer på TE, sensation?
Goldiluxe
Jag haller fortfarande med JB!

MEN om du inte statt dar borde du prova det forst, kanske tycker du Jattemycket om det nar du val star dar.

Jag verkar vara den enda som upplevt det och som INTE tycker det ar speciellt upphetsande.
Smaken ar som baken.
Fet eller liten, men alltid delad.
reveal
Delvis utanför ämnet, men den största publik som jag varit en delmängd av var ca 65 000 människor :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Jag har aldrig varit på nåt stort "event", så därför skulle jag gärna vilja besöka ett och se hur det är ;) Det verkar ju inte tråkigt iaf :p

quote:
Originally posted by reveal
Delvis utanför ämnet, men den största publik som jag varit en delmängd av var ca 65 000 människor :D


that made sense! :p
JayBee
SWE_trance: vi tog ju detta på msn men kan skriva det här ändå. som sagt du har rätt med att jag inte själv har varit där.

men av det jag har sett på video (crika 5-10 officiella filmer sammanlagt från sensation och trance energy) så tycker jag att det bara är pinsamt när de zoomar in på en tjej i cirka 30-60 sekunder och kör slowmotion. jag tänker mig bara in i den personens situation och blir röd i ansiktet, vill inte åka dit.

och rösten är smak sak helt enkelt. det är inte bara sensation, samma sak gäller när man går på bio. Djup mörk röst är coolt men det har varit igång flera år nu man vill blanda lite :P
JayBee
quote:
Originally posted by St_Andrew
that made sense! :p
hehe erik din SMART ASS :) du är på hugget som alltid. rolig miss utav reveal där men jag antar att han menade någon annan folk massa och inte ett trance event?


EDIT: om någon ond professor uppfinner en "brain stealer" så ska jag sno eriks intelegens hehe... matematiker och filosof i ett! värsta köpet.

reveal
^^^ Exakt ;) Har inte varit på något "tranceevent", men jag har varit på massor med konserter :D (Det var Metallica den gången publiken var så stor förresten :))
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
that made sense! :p


hahaha klockrent ;) KÄRLEK!

det beror på linan/sällskap etc. vad jag väljer.. givetvis har både klubb vs stort event för- och nackdelar :)

har nog dock en för- till feta events :crazy: har inte upplevt nåt kalasbra på klubb än :D de e oftast rätt mjäkigt där.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement